Navibot - narodziny krola?

modele, testy, recenzje, opinie

Moderatorzy: barbapuppa, sondejm, GRZECH, Tester

bietka
Posty: 20
Rejestracja: 19 lis 2010, 11:03
Lokalizacja: mazury

Post autor: bietka »

Obawiam się że za długo to będzie trwało i z moim szczęściem pewnie zabrakłoby jakiejś pieczątki.
Awatar użytkownika
Mystic
Robo Koneser
Posty: 835
Rejestracja: 05 cze 2009, 19:03
Lokalizacja: gory i doliny

Post autor: Mystic »

noo, jesli wolisz jechac 70km....

co sie dokladnie dzieje z robotem? czyzby padla bateria?
===============================
||NAPRAWY, CZĘŚCI ZAMIENNE PRIV||
===============================
bietka
Posty: 20
Rejestracja: 19 lis 2010, 11:03
Lokalizacja: mazury

Post autor: bietka »

Wjeżdża na ładowarkę słychać kliknięcie i ponownie zjeżdża robi rundkę i ponownie pakuje się na ładowarkę.Jak ręcznie ustawię robota to nie zapala się zielona lampeczka ładowarki i nie ma sygnału o ładowaniu.Kupiłam laptopa i robota za jednym zamachem.W laptopie padła matryca już na 2 dzień i musiałam wysyłać go do serwisu a robot po 11 dniach równiez tam pojedzie .Takie moje szczęście.
Motonick
Posty: 36
Rejestracja: 11 lip 2010, 8:26
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Motonick »

bietka pisze:Wjeżdża na ładowarkę słychać kliknięcie i ponownie zjeżdża robi rundkę i ponownie pakuje się na ładowarkę.Jak ręcznie ustawię robota to nie zapala się zielona lampeczka ładowarki i nie ma sygnału o ładowaniu. . .
Przyznaję, że raz miałem taką samą przyjemność z Navibotem. Przypuszczałem że zepsuła się stacja ładująca. Na moje szczęście pomogło wyłączenie wszystkiego na 10 minut (stacja z gniazdka i Navi przełącznikiem na spodzie). Po ponownym uruchomieniu wszystko wróciło do normy.
bietka
Posty: 20
Rejestracja: 19 lis 2010, 11:03
Lokalizacja: mazury

Post autor: bietka »

Robiłam to kilkanaście razy.Nawet na noc zostawiłam.Jutro przyjeżdza kurie po niego.Chciałam zrobić twardy reset jak w kompie ale w obawie przed utratą gwarancji dałam sobie spokój.
Motonick
Posty: 36
Rejestracja: 11 lip 2010, 8:26
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Motonick »

bietka pisze:Robiłam to kilkanaście razy.Nawet na noc zostawiłam.Jutro przyjeżdza kurie po niego.Chciałam zrobić twardy reset jak w kompie ale w obawie przed utratą gwarancji dałam sobie spokój.
Tak przy okazji, dowiedz się proszę czy w tej machinie przewidują aktualizacje oprogramowania.
Banshee
Posty: 13
Rejestracja: 07 gru 2010, 13:34
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Banshee »

Motonick pisze:
bietka pisze:Robiłam to kilkanaście razy.Nawet na noc zostawiłam.Jutro przyjeżdza kurie po niego.Chciałam zrobić twardy reset jak w kompie ale w obawie przed utratą gwarancji dałam sobie spokój.
Tak przy okazji, dowiedz się proszę czy w tej machinie przewidują aktualizacje oprogramowania.
Witam ja też jestem ciekawy czy jest nowy soft do tego ustrojstwa Naviboot :) ?? ...
czekam na informacje i pozdrawiam wszystkich
bietka
Posty: 20
Rejestracja: 19 lis 2010, 11:03
Lokalizacja: mazury

Post autor: bietka »

Nowego softu nie ma - rozmawiałam dziś z panami serwisantami.Mój robot wraca do mnie.Styki się poluzowały i stąd brak ładowania. Mam nadzieję że to koniec kłopotów z nim.
Banshee
Posty: 13
Rejestracja: 07 gru 2010, 13:34
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Banshee »

bietka pisze:Nowego softu nie ma - rozmawiałam dziś z panami serwisantami.Mój robot wraca do mnie.Styki się poluzowały i stąd brak ładowania. Mam nadzieję że to koniec kłopotów z nim.
Dziękuję za informację co do softu ... a co do serwisu to dobrze że generalnie jest no i że tak szybko sprawę załatwili .. Mój puki co sprząta ale przyglądam mu się bacznie !!
bietka
Posty: 20
Rejestracja: 19 lis 2010, 11:03
Lokalizacja: mazury

Post autor: bietka »

Naprawa byłaby szybsza ale opóznienia mają firmy kurierskie.Serwisant zadzwonił do mnie opisując sposób naprawy usterki.Teraz czekam na robota/zapewne w poniedziałek dopiero dojdzie/ i mam nadzieję że to koniec kłopotów.
Podpowiedział mi że nalezy co jakiś czas wykręcić boczne szczotki by gwint oczyścić z włosów i kurzu.Tak samo z główną szczotką.
Zbigu
Posty: 12
Rejestracja: 28 gru 2010, 16:04
Lokalizacja: WAWA

Post autor: Zbigu »

A dokładnie które styki były "poluzowane", na stacji czy w robocie?
Motonick
Posty: 36
Rejestracja: 11 lip 2010, 8:26
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Motonick »

bietka pisze:Nowego softu nie ma - rozmawiałam dziś z panami serwisantami.Mój robot wraca do mnie.Styki się poluzowały i stąd brak ładowania. Mam nadzieję że to koniec kłopotów z nim.
Znalazłem na stronie samsunga info, że wdrożono program gwarancyjny "Serwis do Twoich drzwi"; stworzony z myślą o NaviBot. Klient, który zakupi urządzenie po 1 maja 2010 r., w razie jego usterki, może natychmiast zgłosić uszkodzenie poprzez kontakt z infolinią (0-801 801 899), a już dwa dni później będzie cieszyć się w pełni sprawnym odkurzaczem. Kurier na koszt producenta przyjedzie, odbierze sprzęt, przekaże go do serwisu, a po naprawie dostarczy go klientowi. Ciekawe czy załapałaś się na takie udogodnienie ?
bietka
Posty: 20
Rejestracja: 19 lis 2010, 11:03
Lokalizacja: mazury

Post autor: bietka »

Tak.Kurier przyjechał,odebrał odkurzacz,potem był tel z serwisu co naprawiono i odesłano mi go do domu na ich koszt wszystko.Szybko i sprawnie.
Poluzowane były styki w robocie-mam za duzy uskok między kuchnią-płytki a przedpokojem-parkiet.Teraz położyliśmy listwę wyrównującą poziom ale nadal przejazd jest z podskokiem.Planujemy remont tej części domu.
edgar5
Raczkujący z Robotami
Posty: 70
Rejestracja: 08 sty 2011, 19:32
Lokalizacja: brzózka

Post autor: edgar5 »

Na podstawie tego co piszecie chyba jednak wybiorę roombę ;)
bietka
Posty: 20
Rejestracja: 19 lis 2010, 11:03
Lokalizacja: mazury

Post autor: bietka »

Dla mnie ważną sprawą jest gwarancja.Dokupiłam dodatkową przy zakupie.A cena roomby dla mnie jest zaporowa.
ODPOWIEDZ