Serwis scooby
Moderatorzy: GRZECH, barbapuppa, sondejm, Tester
Jak najdalej od "firmy" DLF! To towarzystwo interesuje tylko sprzedaż z marżą przekraczającą 150% i ewentualna naprawy za kasę z takim samym narzutem. O jakichkolwiek naprawach gwarancyjnych zapomnijcie. Będą Wam poprzez swoje "serwisy" wciskać ciemnotę o "niewłaściwej eksploatacji urządzenia". Mam jak najgorsze doświadczenia w tym względzie - szczególnie pozdrawiam tutaj "fachowców" z odziału "Sante" w Mikołowie. Przestrzegam wszystkich - kupować tak, bo urządzenie jest świetne, ale z daleka od DLF, no chyba że macie kasę do wyrzucenia, ale w takim wypadku polecam Owsiaka, PAH albo Caritas ...
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 13 lut 2010, 20:04
- Lokalizacja: z nikąd
- Kontakt:
gdzie naprawić roombe 560 ?
W czy wiecie, gdzie koło Warszawy jest godny polecenia serwis roomby 560 ( jeździ w kółko w jedną stronę ) sprzęt kupiony za granicą, więc DLF monopolista odpada - poradźcie
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 15 maja 2009, 10:23
- Lokalizacja: Gdynia
Drogi anonimie ORS,
Zamieszczał Pan to też w innym miejscu na tym forum, udzieliliśmy już Panu odpowiedzi, na którą Pan nie zareagował. Przytaczamy więc jeszcze raz naszą odpowiedź.
Bardzo łatwo rzucać oszczerstwa w Internecie. Można na przykład napisać, kryjąc się pod anonimowym nickiem, że ORS to … (tu wstaw dowolny epitet) i już wszyscy się zastanawiają, czy ORS jest …, czy nie jest …
Natomiast, jeżeli ktoś niewłaściwie i niezgodnie z instrukcją eksploatuje urządzenie to naprawdę, z całym szacunkiem, ale nie możemy ponosić odpowiedzialności za usterki powstałe wskutek tego
Co więcej Producent nie rozliczy z nami takich kosztów napraw ani uszkodzonych części.
Podał nam Pan nazwę konkretnego serwisu, co do którego miał Pan zastrzeżenia. Bardzo prosimy również o kontakt na adres reklamacje@dlf.pl z podaniem numeru urządzenia i daty kontaktów z serwisem, a w miarę możliwości również nazwisko osoby, z którą Pan rozmawiał, abyśmy te uwagi mogli zweryfikować i w razie potrzeby skorygować. Jako importer współpracujemy z kilkudziesięcioma niezależnymi przedsiębiorcami i chcąc wpływać na poprawę ich pracy musimy operować faktami. Trudno za takie uznać anonim zamieszczony w Internecie.
Zamieszczał Pan to też w innym miejscu na tym forum, udzieliliśmy już Panu odpowiedzi, na którą Pan nie zareagował. Przytaczamy więc jeszcze raz naszą odpowiedź.
Bardzo łatwo rzucać oszczerstwa w Internecie. Można na przykład napisać, kryjąc się pod anonimowym nickiem, że ORS to … (tu wstaw dowolny epitet) i już wszyscy się zastanawiają, czy ORS jest …, czy nie jest …
Natomiast, jeżeli ktoś niewłaściwie i niezgodnie z instrukcją eksploatuje urządzenie to naprawdę, z całym szacunkiem, ale nie możemy ponosić odpowiedzialności za usterki powstałe wskutek tego
Co więcej Producent nie rozliczy z nami takich kosztów napraw ani uszkodzonych części.
Podał nam Pan nazwę konkretnego serwisu, co do którego miał Pan zastrzeżenia. Bardzo prosimy również o kontakt na adres reklamacje@dlf.pl z podaniem numeru urządzenia i daty kontaktów z serwisem, a w miarę możliwości również nazwisko osoby, z którą Pan rozmawiał, abyśmy te uwagi mogli zweryfikować i w razie potrzeby skorygować. Jako importer współpracujemy z kilkudziesięcioma niezależnymi przedsiębiorcami i chcąc wpływać na poprawę ich pracy musimy operować faktami. Trudno za takie uznać anonim zamieszczony w Internecie.
do DLF - firma.
Moje zastrzeżenia wysłano ze strony http://www.roomba.pl/serwis.php
dnia 2009-12-31 o godzinie 13.45 jako zgłoszenie serwisowe. Jeżeli w ciągu 6 tygodni firma mieniąca sie oficjalnym serwisem nie reaguje, wysyłając chociażby informacje o otrzymaniu sygnału o problemie, to ja przepraszam. A jakością usług tzw. "przedstawicielstwa w Polsce" postaram sie zainteresować bezpośrednio producenta urządzenia.
Moje zastrzeżenia wysłano ze strony http://www.roomba.pl/serwis.php
dnia 2009-12-31 o godzinie 13.45 jako zgłoszenie serwisowe. Jeżeli w ciągu 6 tygodni firma mieniąca sie oficjalnym serwisem nie reaguje, wysyłając chociażby informacje o otrzymaniu sygnału o problemie, to ja przepraszam. A jakością usług tzw. "przedstawicielstwa w Polsce" postaram sie zainteresować bezpośrednio producenta urządzenia.
Ponadto wysłałem zgłoszenie jeszcze raz 18 stycznia 2010 o godz. 11.21 na adres sekretariat@dlf.pl i oczywiście echo - radziłbym przejrzeć pocztę. Oczywiście w obydwu przypadkach podane były wszystkie dane, łącznie z numerem faktury i numerem seryjnym urządzenia. A pisanie o "niewłaściwej i niezgodnej z instrukcją eksploatacji urządzenia" przypomina słynne "niedostosowanie prędkości jazdy do warunków drogowych". Gwarancja będzie honorowana tylko wtedy, jeżeli urządzenie nie będzie miało usterek, lub jeżeli w okresie gwarancji nie będzie eksploatowane - taka jest dewiza waszej firmy.
PS. Chiałem też uprzejmie poinformować was, iż kilka tysięcy osób do których mogłem, dzięki sieci resortowej wysłać informacje o rzetelności firmy dlf - otrzymało je. Miałem tez potem kilkadziesiat telefonów od waszych potencjalnych klientów, którym szczerze odradziłem zakupy u waszych przedstawicieli. Myślę, że wasze straty o kilka rzędów wielkości przekraczają oszczędności, które dzięki nierzetelnej obsłudze mnie jako klienta wygospodarowaliście.
PS. Chiałem też uprzejmie poinformować was, iż kilka tysięcy osób do których mogłem, dzięki sieci resortowej wysłać informacje o rzetelności firmy dlf - otrzymało je. Miałem tez potem kilkadziesiat telefonów od waszych potencjalnych klientów, którym szczerze odradziłem zakupy u waszych przedstawicieli. Myślę, że wasze straty o kilka rzędów wielkości przekraczają oszczędności, które dzięki nierzetelnej obsłudze mnie jako klienta wygospodarowaliście.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 15 maja 2009, 10:23
- Lokalizacja: Gdynia
Szanowny “Ors”,
Zaniepokoiła nas informacja od Pana.
Sprawdziliśmy nasz system ponieważ pierwsze zgłoszenie wysłane przez Pana za pomocą formularza ze strony Roomby nie doszło.
Otrzymaliśmy natomiast drugie zgłoszenie, które zostało przyjęte w sekretariacie ogólnym i przekazane do działu obsługi klienta. Ludzki błąd, spowodowany także faktem, że zakupił Pan urządzenie w biurze jednego z naszych dystrybutorów a nie bezpośrednio u nas, sprawił, że Pana reklamacja pozostała bez odpowiedzi, co nas nie usprawiedliwia jako firmy. Jest nam niezmiernie przykro i za to przepraszamy.
Zdajemy sobie sprawę, że nie będzie to dla Pana pocieszeniem, ale z końcem tego miesiąca osoba odpowiedzialna za to niedopatrzenie zakończy pracę w DLF.
Chcielibyśmy również zrekompensować Panu niedogodności powstałe w wyniku naszego błędu. W związku z czym proponujemy Panu naprawę Pana urządzenia bez względu na przyczynę jego awarii (czy było ono zalane czy nie) na nasz koszt (producent nie zwróci nam kosztów takiej naprawy) wliczając również koszty transportu Roomby. Ponieważ dysponujemy już do Pana kontaktem mailowym to prosimy w odpowiedzi na naszego maila o podanie danych, które pozwolą nam się umówić na ten serwis.
Zaniepokoiła nas informacja od Pana.
Sprawdziliśmy nasz system ponieważ pierwsze zgłoszenie wysłane przez Pana za pomocą formularza ze strony Roomby nie doszło.
Otrzymaliśmy natomiast drugie zgłoszenie, które zostało przyjęte w sekretariacie ogólnym i przekazane do działu obsługi klienta. Ludzki błąd, spowodowany także faktem, że zakupił Pan urządzenie w biurze jednego z naszych dystrybutorów a nie bezpośrednio u nas, sprawił, że Pana reklamacja pozostała bez odpowiedzi, co nas nie usprawiedliwia jako firmy. Jest nam niezmiernie przykro i za to przepraszamy.
Zdajemy sobie sprawę, że nie będzie to dla Pana pocieszeniem, ale z końcem tego miesiąca osoba odpowiedzialna za to niedopatrzenie zakończy pracę w DLF.
Chcielibyśmy również zrekompensować Panu niedogodności powstałe w wyniku naszego błędu. W związku z czym proponujemy Panu naprawę Pana urządzenia bez względu na przyczynę jego awarii (czy było ono zalane czy nie) na nasz koszt (producent nie zwróci nam kosztów takiej naprawy) wliczając również koszty transportu Roomby. Ponieważ dysponujemy już do Pana kontaktem mailowym to prosimy w odpowiedzi na naszego maila o podanie danych, które pozwolą nam się umówić na ten serwis.
Jestem naprawdę pozytywnie zaskoczony. DLF skontaktowało się ze mną nie tylko poprzez forum, ale także mail'owo i przysłało w ciągu 24h kuriera po uszkodzoną scoob'ę. Czekam teraz na dalszy rozwój sytuacji, ale skoro przedstawiciel firmy publicznie zapowiedział bezpłatną naprawę, to wydaje mi się, że wszystko będzie załatwione nie tylko pozytywnie, ale z wielkim plusem po stronie DFL-a. Oczywiście dam znać jak wszystko dobiegnie do końca.
A tak na marginesie, to jestem naprawdę ciekawy co stało się z robotem. Czy to jakiś błąd oprogramowania (ale chyba nie chodzi pod Vistą ), czy awaria elektroniki, czy jakaś czysto mechaniczna sprawa ...
A tak na marginesie, to jestem naprawdę ciekawy co stało się z robotem. Czy to jakiś błąd oprogramowania (ale chyba nie chodzi pod Vistą ), czy awaria elektroniki, czy jakaś czysto mechaniczna sprawa ...
edit: Ors? I jak? Dziala?Mystic pisze:Ors - minelo juz troche czasu od przyjecia przez DLF Scooby do naprawy.
Skoro nic nie piszesz rozumie, ze wszystko przebieglo poprawnie i urzadzenie masz juz w domu?
jesli tak, mozesz dac znac czy i jak DLF wywiazal sie ze zlozonej obietnicy na forum?
dzieki.
===============================
||NAPRAWY, CZĘŚCI ZAMIENNE PRIV||
===============================
||NAPRAWY, CZĘŚCI ZAMIENNE PRIV||
===============================