Szanowni Koledzy, bardzo uprzejmie chcę podziękować za to forum. Od kilku miesięcy nosiłem się z zamiarem zakupu Roomby. Czytałem, oglądałem, porównywałem, ale ciągle brakowało odwagi/przekonania do wykonania wydatku. Wkońcu znalazłem to forum i klamka zapadła, od jutra jestem szczęśliwym (mam nadzieję
![:-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
) posiadaczem używanej 625 na gwarancji. W związku z tym mam do "szcownego grona" kilka pytań jako zupełny laik od strony praktycznej. A więc, wg zapewnień poprzedniego użytkownika wszystko działa, a całość z walizki nigdy nie została użyta. Zobaczymy. Najpierw chyba będzie wypadało wykonać resecik i podładować baterię? Znalazłem taki link:
http://www.youtube.com/watch?v=hj0eW4yd ... re=related
i tu pierwsze pytanie, czy procedura w 625 będzie wyglądała tak samo? Miła Pani podaje 72 h a tu czytałem, że 16 wystarcza??
Pytanie następne: chciałbym wykorzystać gwarancję (zostało 6 m-cy) aby wysłać "nabytek" do serwisu gwarancyjnego w celu przeglądu, ale domniemam, że objaw typu "proszę o przegląd" nie zadziała
![:-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Czy są jakieś "typowe" bolączki 625 na które można będzie wysłać ją do serwisu, a fachowcy rozkręcą i zbadają sytuację, przy okazji może coś zauważą i z własnej dobrej woli to usuną/wymienią na gwarancji? Jeżeli takich "dobrodziejstw" w serwisach nie oferują to na co mam zwracać uwagę w pierwsze dni/tygodnie użytkowania?
I pytanie ostatnie (jak narazie) załączyłem bardzo schematyczny schemacik miejsca w którym Roomba będzie pracowała. Czy jest jakaś reguła, albo gdzie byście doradzili ustawić latarnie aby cały obszar wraz z wiatrołapem, łazienką i terenem "za kanapą" został odkurzony? Czy "przejścia" obok kanapy o szerokości ok. 1m nie zostaną potraktowane przez robota jako "drzwi"? Jeżeli tak to czy muszę tam umieścić latarnie? Wskazanie miejsca na optymalne umieszczenie stacji dokującej będzie również mile widziane.
Dziękuję!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.