Witam.
Jestem tu nowy więc wszystkich serdecznie witam. Jetem posiadaczem Roomby 880 z dwoma latarniami.
Czy zostały one dobrze rozlokowane, wolę podpytać fachowców.Przepraszam za jakość rzutu
Mieszkanie 56m2
rzut.png
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Dzięki wielkie za odpowiedz.
Niestety jest problem, roomba w pracy harmonogramu tygodniowego nie chce mi wjechać do pokoii "za" latarniami. Na pewno są ustawione w funkcji latarni (chyba że ważna jest kolejność nastawy, najpierw przełącznik - tryb - potem baterie?)
Dopiero jak wyłączyłem laternie, wjechała do jednego z pomieszczeń za latarnią. Drugie zostało pominięte.
Jakieś wskazówki.???
Praca robota 1,45h, mieszkanie 56m2.
Pozdrawiam
P.S
Jaka jest dokładna zasada działania latarni, czy roomba daje zapytanie i po którymś tam zapytaniu zostaje wpuszczona, czy może latarnia odmierza czas?
Wyjmij baterie z latarni, wyjdź z Roomba i latarniami poza zasięg promienia stacji, postaw na podłodze, włącz Roomba i włóż baterie do pierwszej latarni i postaw ją aby się "widziały" dioda zapali się, zgaśnie i zapali. Teraz to samo z drugą latarnią. Są sparowane. Podobno w serii 7 i 8 nie trzeba tego robić i wygląda że są już sparowane (włączają się gdy Roomba startuje i czuwają). Może to jednak pomóc.
To Roomba melduję do latarni że ma już sprzątnięte i latarnia na chwilę wyłącza promień blokujący.
Wskazówka- zrezygnuj na tydzień z latarni i sprawdź jakość jej pracy.
======================
Tapatalkiem z Ace4 przez LTE
R630+LiNMC, (były R4225, R5210, R580)
Naprawa Roomby, Minta i inych robotów pisz na PW.
Ja osobiście nie wierzyłem ,że IROBOT umie sprzątać ,ale go kupiłem. Jest naprawdę rewelacyjny. Jedyny minus to mały zbiornik i długi czas pracy Roomby. Naprawdę polecam ,ale teraz lepiej poczekać na Roombe 980 ,bo zapowiada się ciekawie.
Witam
szczerze nie przeglądałem jeszcze za bardzo forum ale mam inny problem a raczej pytanie do ludzi co posiadają Irobota roombe 880 - a dokładnie chodzi o pseudo przedłużoną gwarancje na 5 lat czy się opłaca wziąć takie coś na 5 lat jakie są wasze zdania na ten temat, czy jest to awaryjny sprzęt czy tylko naciąganie klienta proszę o wasze zdanie i opinie mam nadzieje ze nigdzie sie to tu nie poruszyło :D ale zależy mi na waszym zdaniu z góry dziękuje
Euro agd za (900zl) oferuja przedluzenie podstawowej gwarancji do 5 lat ale sie waham bo nie wiem czy to jakas sciema. Wiadomo nie chodzi mi tu o uszkodzenie typu nadepnieta czy mlotkiem przez przypadek rozwalona ;) ale ogolnie o to co daje producent. Musze jeszcze przeczytac warunki umowy takiej ale jak by ktos mial z tym niby fajnym produktem w postaci gwarancji doczynienia i je opisal bym byl wdzieczny. Bo nie wszyscy chca naciagnac a za 900 moze sie szybko zwrocic lub poprostu miec pseldo poczucie bezpieczenstwa
Dobrze się zastanów i dokładnie wszystko przeczytaj zanim się zdecydujesz.
To zwykle zewnętrzne gwarancje oferowane przez firmy ubezpieczeniowe współpracujące ze sklepem. Kilka razy słyszałam opinię, że potem trzeba się nieźle nagimnastykować, żeby udowodnić, że taka naprawa podchodzi pod tą gwarancję.
Co innego, jeśli dostajesz gwarancję serwisową od sklepu, który sprzedaje. Ale to raczej nie ten przypadek.
-) Tester robotów na forum (-
........................................................................
Roomby 581, 780 i 980, Mint-Braava, RoboMop, Neato XV-11 i XV-25, Scooba 230 i 390 Moneual Rydis MR6500, HOBOT 188 i 268
od jakiegoś czasu mocno zastanawiam się nad Roombą, ale ciekawą mnie dwie rzeczy. Jak sobie radzi z progami? Przy wjeździe do pokojów mam takie oto progi: http://1drv.ms/1oylV2m
Ich wysokość to ok 1-1.5 cm. Czy Roomba poradzi sobie z przejechaniem przez taki próg, czy trzeba ją do każdego pokoju wnosić ręcznie?
Druga kwestia to dywan położony jakieś 10cm od mebli. Wygląda to tak: http://1drv.ms/1oym4m9
Czy Roomba da sobie radę z posprzątaniem tego fragmentu "gołej" podłogi, czy bez przesuwania dywanu się nie obędzie?
No i na koniec pytanie, czy warto dokładać niemałą kwotę i czekać na Roombę 980, czy seria 8xx powinna wystarczyć? Dodam, że nie dysponuję zwierzętami gubiącymi sierść.
Odnośnie extra gwarancji to zdecydowanie polecam. Skorzystałem nie raz. Za każdym razem serwis od producenta danego sprzętu zgłaszał sie po jednym telefonie. Żadnego konfliktu nigdy nie było. Mało tego, pewnego razu moja pralka electrolux po prostu skorodowała. Było to po gwarancji producenta, ale miałem dodatkowa gwrancje. Zadzwoniłem na infolinie i dostałem info ze korozja nie wchodzi w zakres gwarancji (nawet producenta ). Ubezpieczyciel odmówił naprawy, ja na to bunt ;) tzn jedno odwołanie i odrazu zmiana decyzji. Doszło do wymiany sprzętu na nowy. I tak było kilkukrotnie z naprawa na extra gwrancji- tzn zawsze zgodnie z moimi oczekiwaniami.
Co innego gwarancja na przypadkowe zniszczenie itp. Tam ponoć tak różowo nie jest
w sumie niby pisze zemusi byc jak zwykle uzywany zgodnie z instrukcją jest niby opcja nieszczesliwego wypadku czyli podejrzewam ze jak coś sie stanie i nie bedzie to usterka wynikla z materialu czy wad produkcyjnej to bede sie gimnastykowac ale 16 zł mies to nie majątek a niby pozorny spokój bedzie jak bede miał z tym problemy to sie podziele na forum oświadczeniem ;) ale mam nadzieje ze niewykorzystam tego ubezpieczenie a robocik bedzie działał bez problemów ;)
czy miedzy jedną a drugą podłogą jest jakaś różnica poziomów? bo tak wygląda, jakby ta za drzwiami była wyżej, mi się wydaje że gdy pojedzie od strony płytek może się odbić od tego progu, a od strony paneli (za drzwiami) może zjechać/spaść lub się zawiesić
nie posprząta tego fragmentu, jedynie szczotka boczna wmiecie kurze pod dywan
póki co nikt na tym forum raczej nie wypowiadał się czy warto, ani tym bardziej miał porównanie
z opinii zagranicznych różnica jest na korzyść 800, względem 900. Wg opini "wieloprzejazdowość", zwłaszcza na dywanach/wykładzinach dywanowych zdaje się być wciąż bardziej efektywna w przypadku Roomby 800, niż jednego przejazdu 980