Roomba 625 nie sprząta

610, 620, 625, 630, 650, 660, 621, 651
http://www.irobot.pl

Moderatorzy: GRZECH, barbapuppa, sondejm, Tester

piokrza
Robot Master
Posty: 2193
Rejestracja: 23 sie 2012, 21:10

Post autor: piokrza » 06 cze 2013, 20:24

NatkaB pisze:
piokrza pisze:to dziwne...może jakiś wadliwy egzemplarz miałaś?
To nie ja, tylko autor wątku;)
Ja w ciągu roku miałam wymieniony tylko moduł szczotek, co przy częstym (praktycznie codziennym) użytkowaniu romby - jest wynikiem bardzo dobrym
Tak, ale te szare moduły miały się już nie psuć... :roll: Coś tu nie gra.
Ostatnio zmieniony 06 cze 2013, 21:08 przez piokrza, łącznie zmieniany 1 raz.
Testował: Roomba 620 780 782e 870 980 Scooba 230 5800 385 390 450 Braava 320 240 Samsung SR8855 SR8895 SR8980 SR10F71 Neato XV-11 XV-15 Electrolux ZA2.0 Vileda 100 Virobi Dyson 360 Eye Hobot 168 188 268 https://www.youtube.com/Roomba02

Awatar użytkownika
barbapuppa
Robot Master
Posty: 3210
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:07
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barbapuppa » 06 cze 2013, 20:58

Przepraszam, ale wymiana modułu po roku użytkowania, to moim zdaniem bardzo zły wynik.
Wymiana szczotek owszem, ale nie modułu.
-) Tester robotów na forum (-
........................................................................
Roomby 581, 780 i 980, Mint-Braava, RoboMop, Neato XV-11 i XV-25, Scooba 230 i 390 Moneual Rydis MR6500, HOBOT 188 i 268

SławekB
Posty: 27
Rejestracja: 08 paź 2012, 12:47
Lokalizacja: Tuchola

Post autor: SławekB » 12 cze 2013, 13:22

U mnie szczotka boczna (napęd) padł po miesiącu chyba. A po 4 szary moduł z dwiema głównymi szczotkami. Serwis od razu wysyła nowe części. Na moje zapytanie dlaczego tak szybko pada sprzęt, usłyszałem tylko, że teraz powinienem być zadowolony.
I jestem bo nowy moduł chodzi zdecydowanie ciszej niż stary. :D
Tylko jak tak dalej pójdzie to będę miał na gwarancji wszystko wymienione ;-)
I nadmienię, że jest zadowolony ze sprzątania Roomby. Jak mogłem wcześniej żyć ;-)
--
pozdrawiam
Sławek

piokrza
Robot Master
Posty: 2193
Rejestracja: 23 sie 2012, 21:10

Post autor: piokrza » 12 cze 2013, 13:58

Czy musiałeś odsyłać zepsute moduły? Jak tak - na Twój koszt czy ich?
Testował: Roomba 620 780 782e 870 980 Scooba 230 5800 385 390 450 Braava 320 240 Samsung SR8855 SR8895 SR8980 SR10F71 Neato XV-11 XV-15 Electrolux ZA2.0 Vileda 100 Virobi Dyson 360 Eye Hobot 168 188 268 https://www.youtube.com/Roomba02

NatkaB
Posty: 17
Rejestracja: 27 gru 2012, 12:48
Lokalizacja: Wawa

Post autor: NatkaB » 12 cze 2013, 14:00

piokrza pisze:Czy musiałeś odsyłać zepsute moduły? Jak tak - na Twój koszt czy ich?
ja nie musiałam odsyłać

piokrza
Robot Master
Posty: 2193
Rejestracja: 23 sie 2012, 21:10

Post autor: piokrza » 12 cze 2013, 14:10

to jak udowoniliście że faktycznie Roomba się zepsuła i która konkretnie część? :-)
Testował: Roomba 620 780 782e 870 980 Scooba 230 5800 385 390 450 Braava 320 240 Samsung SR8855 SR8895 SR8980 SR10F71 Neato XV-11 XV-15 Electrolux ZA2.0 Vileda 100 Virobi Dyson 360 Eye Hobot 168 188 268 https://www.youtube.com/Roomba02

NatkaB
Posty: 17
Rejestracja: 27 gru 2012, 12:48
Lokalizacja: Wawa

Post autor: NatkaB » 12 cze 2013, 14:16

piokrza pisze:to jak udowoniliście że faktycznie Roomba się zepsuła i która konkretnie część? :-)
opisałam problem przez te lefon

piokrza
Robot Master
Posty: 2193
Rejestracja: 23 sie 2012, 21:10

Post autor: piokrza » 12 cze 2013, 15:24

a musiałaś dostarczać im dowód zakupu/kartę gwarancyjną?
Testował: Roomba 620 780 782e 870 980 Scooba 230 5800 385 390 450 Braava 320 240 Samsung SR8855 SR8895 SR8980 SR10F71 Neato XV-11 XV-15 Electrolux ZA2.0 Vileda 100 Virobi Dyson 360 Eye Hobot 168 188 268 https://www.youtube.com/Roomba02

NatkaB
Posty: 17
Rejestracja: 27 gru 2012, 12:48
Lokalizacja: Wawa

Post autor: NatkaB » 13 cze 2013, 15:45

piokrza pisze:a musiałaś dostarczać im dowód zakupu/kartę gwarancyjną?
Nie, podałam telefonicznie nazwę sklepu i adres, i datę zakupu

SławekB
Posty: 27
Rejestracja: 08 paź 2012, 12:47
Lokalizacja: Tuchola

Post autor: SławekB » 16 cze 2013, 11:25

NatkaB pisze:
piokrza pisze:a musiałaś dostarczać im dowód zakupu/kartę gwarancyjną?
Nie, podałam telefonicznie nazwę sklepu i adres, i datę zakupu
U mnie to samo. W środę rano telefon zgłoszenie awarii. W czwartek kurier z paczką. 5 minut i moduł wymieniony.

Dodam, że serwis dzwoni po 2 dniach,żeby się upewnić, że wszystko jest OK. Tak, że serwis Roomby na poziomie!
--
pozdrawiam
Sławek

ODPOWIEDZ