Roomba pro, szczotka gumowa nie kręci się...

610, 620, 625, 630, 650, 660, 621, 651
http://www.irobot.pl

Moderatorzy: GRZECH, barbapuppa, sondejm, Tester

ODPOWIEDZ
jurekt49
Posty: 38
Rejestracja: 17 gru 2010, 17:07
Lokalizacja: Brzeg

Roomba pro, szczotka gumowa nie kręci się...

Post autor: jurekt49 » 16 gru 2012, 18:22

Witam
Wczoraj po zakonczeniu sprzątania zauwazyłem, że w pojemniku jest brud tylko na filtrze, natomiast w częsci gdzie szczotka gumowa "wrzuca" smieci, jest pusto.
Okazało się, że szczotak głowna jest osadzona ok i stawia opór przy próbie jej pokręcenia.
Szczotka gumowa kręci się lekko bez stawiania oporu.
Romba jest juz po gwarancji, ma ok. 3 lata
Pytanie: czy wystarczy wymienic dostępny w sklepie moduł czyszczący kompletny, czy też konieczna jest naprawa w serwisie?
Prosze też o link instrukcji serwisowej roomby pro (625).

pozdr

Jurek

Awatar użytkownika
pawel2m
Autoryzowany Dealer iRobot
Autoryzowany Dealer iRobot
Posty: 686
Rejestracja: 05 wrz 2012, 12:58
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Roomba pro, szczotka gumowa nie kręci się...

Post autor: pawel2m » 16 gru 2012, 20:51

jurekt49 pisze:Witam
Wczoraj po zakonczeniu sprzątania zauwazyłem, że w pojemniku jest brud tylko na filtrze, natomiast w częsci gdzie szczotka gumowa "wrzuca" smieci, jest pusto.
Okazało się, że szczotak głowna jest osadzona ok i stawia opór przy próbie jej pokręcenia.
Szczotka gumowa kręci się lekko bez stawiania oporu.
Romba jest juz po gwarancji, ma ok. 3 lata
Pytanie: czy wystarczy wymienic dostępny w sklepie moduł czyszczący kompletny, czy też konieczna jest naprawa w serwisie?
Prosze też o link instrukcji serwisowej roomby pro (625).

pozdr

Jurek
Wystarczy wymienić moduł główny szczotek, oczywiście na moduł szary. Mozna ewentualnie go jeszcze rozkręcić, czyścić ale tam już nie bedzie co czyścic.. po 3 latach to juz za późno na reanimację.

Pdf serwisowy jest ogólny, nie ma do serii 625 bo to jest to samo co wszystkie modele 5xx
płaci się jedynie za walizkę i wizyte domokrążcy. Szkoda że az 2 tysiące więcej.

jurekt49
Posty: 38
Rejestracja: 17 gru 2010, 17:07
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: jurekt49 » 19 gru 2012, 18:07

Wymiana kompletnego modułu pomogła. Wszystko działa ok.
Dzięki za dobrą radę.
Pozdrawiam

Jurek

Awatar użytkownika
pawel2m
Autoryzowany Dealer iRobot
Autoryzowany Dealer iRobot
Posty: 686
Rejestracja: 05 wrz 2012, 12:58
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: pawel2m » 21 gru 2012, 19:52

Skoro Roomba Pro nie ma w sobie nic z Pro -(poza ceną oczywiście) to powinna mieć chociaż 5 lat gw. żeby biedni emeryci którym jest wciskany ten sprzęt nie musieli się przez te 5 lat martwić o serwis. Bo skoro płacę za coś 3x więcej niż to warte, to poza walizką i śrubokrętem chciałbym dostać coś więcej................

ODPOWIEDZ