[Roomba 651] Przednie kółko samo wypada

610, 620, 625, 630, 650, 660, 621, 651
http://www.irobot.pl

Moderatorzy: GRZECH, barbapuppa, sondejm, Tester

ODPOWIEDZ
yodkowski
Posty: 2
Rejestracja: 09 lut 2016, 21:36

[Roomba 651] Przednie kółko samo wypada

Post autor: yodkowski » 09 lut 2016, 21:58

Dzień dobry forumowiczom.
Niestety 2 miesiące po radosnym zakupie Roomby zdarzył się wypadek. Gdy po jednym ze sprzątań czyściłem wszystkie elementy, wyjąłem również przednie kółko i ten metalowy trzon (tak jak podano w instrukcji obsługi). Po oczyszczeniu z brudu wsunąłem kółko z trzonkiem znowu na swoje miejsce. Jednak zamiast charakterystycznego "zakliknięcia" nie było żadnego dźwięku. Od tej pory kółko z trzonkiem samo wypada z dziurki przy każdym podniesieniu roomby :( Po odkręceniu 2 śrub i wyjęciu tego trzeciego elementu do którego wsuwa się trzonek zauważyłem, że blaszka trzymająca trzonek jest ułamana (nie wystaje wgłąb tulejki). Nie wiem jak to się stało, bo wyciąganie robiłem zgodnie z instrukcją.
W związku z powyższym nieszczęściem mam pytanie - czy da się kupić ten trzeci element do którego wsuwa się trzonek z kółkiem? Nie mogłem go znaleźć na portalach aukcyjnych ani stronie irobota. W najgorszym przypadku będę kombinował jak to naprawić. A może oddać na gwarancji? Proszę o radę i pomoc

PS. w razie potrzeby zamieszczę zdjęcia o który element mi chodzi.

Awatar użytkownika
sondejm
Robot Master
Posty: 2995
Rejestracja: 10 lip 2011, 22:07
Lokalizacja: pomorskie/ K-na

Re: [Roomba 651] Przednie kółko samo wypada

Post autor: sondejm » 09 lut 2016, 23:30

A nie możesz sobie wygiąć takiego podobnego? Jeślii zawiodą inne możliwości napisz PW

=================
Tapatalkiem z Ace4 przez LTE :)
R630+LiNMC, (były R4225, R5210, R580)
:mrgreen:
Naprawa Roomby, Minta i inych robotów pisz na PW.

yodkowski
Posty: 2
Rejestracja: 09 lut 2016, 21:36

Re: [Roomba 651] Przednie kółko samo wypada

Post autor: yodkowski » 30 mar 2016, 19:28

Sprawa się wyjaśniła. Jako że chwilę po zepsuciu się małego kółka, padło również duże boczne, wysłałem Roombe na serwis gwarancyjny. Po paru dniach odesłana działająca nówka. Dzięki i pozdrawiam.

ODPOWIEDZ