Używana Roomba 530...

510, 520, 530, 535, 555, 560, 562, 563, 564, 570, 580, 581

Moderatorzy: GRZECH, barbapuppa, sondejm, Tester

ODPOWIEDZ
piokrza
Robot Master
Posty: 2193
Rejestracja: 23 sie 2012, 21:10

Post autor: piokrza » 08 cze 2013, 17:45

Nie, nie będę nikogo prosić o aku na próbę, bo to mi się nawet nie opłaca - pewnie 2x 10zł przesyłka + 250zł Roomba + 20zł nowy zasilacz i jeszcze 150zł nowy aku...za 4,5 stówy to ja mam z allegro używaną i SPRAWNĄ Roombę 5XX ze stacją dokującą oraz walizką akcesoriów. Oczywiście jak trafi się taka oferta. ;)

Roomba była opisana w aukcji jako 'sprawna' - sądziłem że jak przyjedzie do mnie, to zanim pierwszy raz będę ją ładował, da się ją włączyć choć na chwilę. Tak jest przecież ze wszystkimi "sprawnymi/działającymi" sprzętami które się kupuje. Nawet nowe roboty nie są od nowości w pełni rozładowane. Poza tym, nie mam możliwości sprawdzić czy jest coś nie tak z Roombą, więc skąd mam wiedzieć że to aku? A jeśli to aku - wróć: wszystko miało być sprawne, a nie jest NIC. Sprzedawcy dziękujemy...poleciał sobie w "kulki".
Testował: Roomba 620 780 782e 870 980 Scooba 230 5800 385 390 450 Braava 320 240 Samsung SR8855 SR8895 SR8980 SR10F71 Neato XV-11 XV-15 Electrolux ZA2.0 Vileda 100 Virobi Dyson 360 Eye Hobot 168 188 268 https://www.youtube.com/Roomba02

Awatar użytkownika
szeryf
Raczkujący z Robotami
Posty: 70
Rejestracja: 17 maja 2013, 7:11
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: szeryf » 08 cze 2013, 21:34

Tylko ciekawe czy sprzedawca Ci przyjmie :/
Ja swoją kupiłem też całkiem sprawną, tylko z baterią do wymiany. Okazało się że moduł szczotki bocznej jest do wymiany, bo jedna zębatka była zmielona. Teraz okazało się że nie działa czujnik IR, a sprzedawca mi napisał "przykro mi", i co zrobić?
ROBOTEL
Naprawa i sprzedaż odkurzaczy iRobot Roomba z serii 500, 600, 700, 800 i 900.

Awatar użytkownika
barbapuppa
Robot Master
Posty: 3210
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:07
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barbapuppa » 09 cze 2013, 5:14

Moim zdaniem w tej sytuacji towar jest niezgodny z umową jednak w przypadku osób fizycznych z tego prawa nie możesz skorzystać. Jest coś takiego jak rękojmia za wady. Jeśli sprzedawca nie przyjmie towaru, to tylko sąd.
-) Tester robotów na forum (-
........................................................................
Roomby 581, 780 i 980, Mint-Braava, RoboMop, Neato XV-11 i XV-25, Scooba 230 i 390 Moneual Rydis MR6500, HOBOT 188 i 268

piokrza
Robot Master
Posty: 2193
Rejestracja: 23 sie 2012, 21:10

Post autor: piokrza » 09 cze 2013, 12:07

Zgodził się przyjąć i zwrócić pieniądze. Nie wiem czy obowiązuje to też sprzedawców prywatnych, ale w sklepach do 10 dni towar można zwrócić bez podawania przyczyny. Nie wiem tylko jak to się ma do towaru używanego.
Testował: Roomba 620 780 782e 870 980 Scooba 230 5800 385 390 450 Braava 320 240 Samsung SR8855 SR8895 SR8980 SR10F71 Neato XV-11 XV-15 Electrolux ZA2.0 Vileda 100 Virobi Dyson 360 Eye Hobot 168 188 268 https://www.youtube.com/Roomba02

Awatar użytkownika
barbapuppa
Robot Master
Posty: 3210
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:07
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barbapuppa » 09 cze 2013, 19:32

W przypadku rzeczy używanych możesz skorzystać z rękojmi, jeśli sprzedawca zataił poważne wady produktu i nie umieścił ich w opisie, tudzież na zdjęciach, czyli celowo wprowadził w błąd kupującego.
-) Tester robotów na forum (-
........................................................................
Roomby 581, 780 i 980, Mint-Braava, RoboMop, Neato XV-11 i XV-25, Scooba 230 i 390 Moneual Rydis MR6500, HOBOT 188 i 268

ODPOWIEDZ