Roomba 560 - awaria płyty głównej po zalaniu - pytanie

510, 520, 530, 535, 555, 560, 562, 563, 564, 570, 580, 581

Moderatorzy: GRZECH, barbapuppa, sondejm, Tester

Awatar użytkownika
sondejm
Robot Master
Posty: 2995
Rejestracja: 10 lip 2011, 22:07
Lokalizacja: pomorskie/ K-na

Post autor: sondejm » 26 sty 2013, 22:55

Jeśli miałbym od nowości to znam przebieg i stan mojego zepsutego, a nabyty to nieprzewidywalne i loteria, niby gwarancja ale krótko, z drugiej strony co włożyli w serwisie i ile w tym prawdy że wymienili na nową a nie włożyli naprawianej...?
R630+LiNMC, (były R4225, R5210, R580)
:mrgreen:
Naprawa Roomby, Minta i inych robotów pisz na PW.

arhiman
Posty: 12
Rejestracja: 14 lip 2011, 13:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: arhiman » 26 sty 2013, 23:20

sondejm pisze:Jeśli miałbym od nowości to znam przebieg i stan mojego zepsutego, a nabyty to nieprzewidywalne i loteria, niby gwarancja ale krótko, z drugiej strony co włożyli w serwisie i ile w tym prawdy że wymienili na nową a nie włożyli naprawianej...?
Nie zamierzam bronić swoich decyzji, ale właśnie dlatego chciałem nową płytę, żeby nie mieć problemów w przyszłości z używką. Mam wrodzonego pecha do wszystkiego co nie ma gwarancji a czego nie naprawia się w sposób łatwy domowymi środkami.
Nie sądzę jednak, żeby wsadzili mi używkę, ale pewnie w wolnej chwili rozkręcę robota i sprawdzę to, żeby Was uspokoić ;) Skoro Pan Sebastian z serwisu dał mi swoje słowo, że płyta jest nowa, to dlaczego mam mu nie wierzyć? Przecież, gdyby dał używaną, a ja bym się o tym dowiedział, to poza oczywistymi roszczeniami prawnymi mógłbym sprawę nagłośnić m.in. tu na forum i nie wyszłoby im to na dobre.

Pozdrawiam i zamknijmy temat - nie ma co bić piany skoro i tak już zapłaciłem (albo jak ktoś woli - przepłaciłem) za płytę.

Zablokowany