RPS Error Neato XV-15

www.4robotics.com.pl

Moderatorzy: GRZECH, barbapuppa, sondejm, Tester

damiano
Posty: 33
Rejestracja: 02 lut 2013, 14:17
Lokalizacja: S-c

Post autor: damiano » 30 sie 2013, 19:20

W takim razie super sprawa.
GRZECH
Możesz zdradzić czy wysyłałeś kurierem czy PP i ile cię to kosztowało??
Tak na przyszłość chciałbym wiedzieć bo powstaje pytanie czy kupić w Polsce czy za granicą.....
Roomba 650

Awatar użytkownika
GRZECH
Robo Koneser
Posty: 948
Rejestracja: 12 gru 2010, 19:42
Lokalizacja: ŚLĄSK

Post autor: GRZECH » 30 sie 2013, 20:42

damiano pisze:W takim razie super sprawa.
GRZECH
Możesz zdradzić czy wysyłałeś kurierem czy PP i ile cię to kosztowało??
Tak na przyszłość chciałbym wiedzieć bo powstaje pytanie czy kupić w Polsce czy za granicą.....
Na razie też mi się to podoba.
Jeszcze nie wysłałem. W weekendy przesyłki nie kursują więc się wstrzymałem do niedzieli wieczór aby w poniedziałek kurier zabrał przesyłkę.
Koszt ma wynieść 80zł z powiadamianiem.

[ Dodano: 2013-09-06, 21:30 ]
Trochę OT dla zainteresowanych:
W poniedziałek robot pojechał kurierem do Robotshopu do Francji i dziś w piątek rano dotarł na miejsce.
Popołudniu otrzymałem od nich informacje o wysyłce robota z nr śledzenia przesyłki. Pewnie wyjedzie dopiero w poniedziałek.
Ciekaw jestem czy naprawili/wymienili uszkodzony element czy też wymienili egzemplarz na nowy.
Po cichu stawiam na nowy egzemplarz.
Sprzedawcę podsumuję po otrzymaniu przesyłki. Jak na razie 6+ 8-)

Odezwał się również do mnie sam producent. Oferuje pomoc. Zobaczymy jak się to skończy.
---
GRZECH
Roomba 625 (PRO), Scooba 385, Neato XV-15 SW:2.4 '2011 [vel marysia].
Neato XV-15 SW:3.2.18755 '2013 [vel magda]
'2022- Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro [vel Mia]


Nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem

Awatar użytkownika
sondejm
Robot Master
Posty: 2995
Rejestracja: 10 lip 2011, 22:07
Lokalizacja: pomorskie/ K-na

Post autor: sondejm » 06 wrz 2013, 20:35

Trzymamy kciuki, melduj o postępach.
R630+LiNMC, (były R4225, R5210, R580)
:mrgreen:
Naprawa Roomby, Minta i inych robotów pisz na PW.

Awatar użytkownika
barbapuppa
Robot Master
Posty: 3210
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:07
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barbapuppa » 06 wrz 2013, 20:39

Tak, tak... pisz koniecznie czy Ci wymienili na nowy i czy już wszystko OK.
Jesteśmy ciekawi jak się sprawa zakończy.
A czy dostałeś od nich jakąkolwiek informację w temacie tej przypadłości Neato?
-) Tester robotów na forum (-
........................................................................
Roomby 581, 780 i 980, Mint-Braava, RoboMop, Neato XV-11 i XV-25, Scooba 230 i 390 Moneual Rydis MR6500, HOBOT 188 i 268

Awatar użytkownika
GRZECH
Robo Koneser
Posty: 948
Rejestracja: 12 gru 2010, 19:42
Lokalizacja: ŚLĄSK

Post autor: GRZECH » 06 wrz 2013, 20:45

barbapuppa pisze:A czy dostałeś od nich jakąkolwiek informację w temacie tej przypadłości Neato?
Sprzedawca jak i producent postawili na przeczyszczenie układu lasera oraz porządne kilku godzinne ładowanie. Potem wkleję ich zalecenia "dla potomnych".
Skoro im potwierdziłem że to wszystko uczyniłem, zapadła decyzje ze strony sprzedawcy o odesłaniu robota.
---
GRZECH
Roomba 625 (PRO), Scooba 385, Neato XV-15 SW:2.4 '2011 [vel marysia].
Neato XV-15 SW:3.2.18755 '2013 [vel magda]
'2022- Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro [vel Mia]


Nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem

Awatar użytkownika
barbapuppa
Robot Master
Posty: 3210
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:07
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barbapuppa » 06 wrz 2013, 21:01

To oznacza, że nie wiedzą o co chodzi z tym problemem tak do końca.
Gdyby wiedzieli, to podana metoda byłaby skuteczna.
-) Tester robotów na forum (-
........................................................................
Roomby 581, 780 i 980, Mint-Braava, RoboMop, Neato XV-11 i XV-25, Scooba 230 i 390 Moneual Rydis MR6500, HOBOT 188 i 268

Awatar użytkownika
GRZECH
Robo Koneser
Posty: 948
Rejestracja: 12 gru 2010, 19:42
Lokalizacja: ŚLĄSK

Post autor: GRZECH » 06 wrz 2013, 21:14

barbapuppa pisze:To oznacza, że nie wiedzą o co chodzi z tym problemem tak do końca.
Gdyby wiedzieli, to podana metoda byłaby skuteczna.
Skoro podali rozwiązania więc są skuteczne.
Ale jak widać nie wszystko musi podlegać tym regułom.
---
GRZECH
Roomba 625 (PRO), Scooba 385, Neato XV-15 SW:2.4 '2011 [vel marysia].
Neato XV-15 SW:3.2.18755 '2013 [vel magda]
'2022- Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro [vel Mia]


Nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem

Awatar użytkownika
barbapuppa
Robot Master
Posty: 3210
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:07
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barbapuppa » 06 wrz 2013, 21:32

Ja jednak obstawiam nieskuteczność.
Gdyby działały ich wytyczne nie musiałbyś przecież odsyłać odkurzacza.
Nie sądzę, aby skuteczność przekładała się na umiejętności lub ich brak u użytkownika.
Zwykle jest dział FAQ gdzie podane są rozwiązania w 100% sprawdzone i skuteczne.
Tutaj może zadziałała 1 część, ale nie druga.
-) Tester robotów na forum (-
........................................................................
Roomby 581, 780 i 980, Mint-Braava, RoboMop, Neato XV-11 i XV-25, Scooba 230 i 390 Moneual Rydis MR6500, HOBOT 188 i 268

Awatar użytkownika
GRZECH
Robo Koneser
Posty: 948
Rejestracja: 12 gru 2010, 19:42
Lokalizacja: ŚLĄSK

Post autor: GRZECH » 06 wrz 2013, 21:45

barbapuppa pisze:Ja jednak obstawiam nieskuteczność.
Gdyby działały ich wytyczne nie musiałbyś przecież odsyłać odkurzacza.
Sugerujesz że wymyślają rozwiązania?? Skoro napisali to widocznie pomaga. U mnie nic nie dało.
EEEEE, coś uprzedzona jesteś :->
---
GRZECH
Roomba 625 (PRO), Scooba 385, Neato XV-15 SW:2.4 '2011 [vel marysia].
Neato XV-15 SW:3.2.18755 '2013 [vel magda]
'2022- Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro [vel Mia]


Nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem

Awatar użytkownika
barbapuppa
Robot Master
Posty: 3210
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:07
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barbapuppa » 06 wrz 2013, 21:53

Nie, po prostu jak mam problem to biorę instrukcję i czytam. Problem A rozwiązanie B lub C. W 100% skuteczne.
A tutaj wygląda, że na dwoje babka wróżyła, albo się uda i samo się naprawi, albo odsyłaj, bo nic nie pomoże i trzeba wymienić.
Myślisz, że gdyby problem był błachy to ściągaliby z powrotem cały sprzęt do siebie?
Moim zdaniem w kryzysie cięliby koszty i sugerowali samorozwiązanie problemu przez użytkownika.
A jak sam nie możesz dać rady, to myślę, że i oni są w kropce. Coś zmaścili w sofcie, albo dali słabe materiały.
Uprzedzenia nie mają tu nic do rzeczy, raczej ekonomia.
-) Tester robotów na forum (-
........................................................................
Roomby 581, 780 i 980, Mint-Braava, RoboMop, Neato XV-11 i XV-25, Scooba 230 i 390 Moneual Rydis MR6500, HOBOT 188 i 268

Awatar użytkownika
GRZECH
Robo Koneser
Posty: 948
Rejestracja: 12 gru 2010, 19:42
Lokalizacja: ŚLĄSK

Post autor: GRZECH » 07 wrz 2013, 9:18

barbapuppa pisze:Myślisz, że gdyby problem był błachy to ściągaliby z powrotem cały sprzęt do siebie?
Moim zdaniem w kryzysie cięliby koszty i sugerowali samorozwiązanie problemu przez użytkownika.
A jak sam nie możesz dać rady, to myślę, że i oni są w kropce. Coś zmaścili w sofcie, albo dali słabe materiały.
Uprzedzenia nie mają tu nic do rzeczy, raczej ekonomia.
Przecież mam gwarancję... i z niej korzystam :)
W zasadzie to mnie nie interesuje jak to naprawić - jako typowy użytkownik.
Ale skoro nie chciałem odsyłać, może we własnym zakresie temu zaradzić to czemu nie.
Jestem ciekaw czy zanim sama coś odeślesz do naprawy to nie starasz się usunąć możliwe przyczyny zauważonej wady? Jeżeli nie możesz przełączyć z pilota innego programu TV to go odsyłasz jako uszkodzony?? Pomyśl.
Więc zauważ - RPS to uszkodzenie urządzenia i tyle. Podlega naprawie/wymianie.
Cała reszta to eliminacja ewentualnej winy użytkownika :)
---
GRZECH
Roomba 625 (PRO), Scooba 385, Neato XV-15 SW:2.4 '2011 [vel marysia].
Neato XV-15 SW:3.2.18755 '2013 [vel magda]
'2022- Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro [vel Mia]


Nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem

Awatar użytkownika
barbapuppa
Robot Master
Posty: 3210
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:07
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barbapuppa » 07 wrz 2013, 10:12

Nie o to mi chodziło.
Wiadomo, że jak gwarancja to odsyłasz do naprawy.
Jak coś sam możesz we własnym zakresie zrobić, to próbujesz.

Miałam na myśli fakt, iż jeśli producent wie od razu, że to "wada/przypadłość", to powinien umieścić w instrukcji wzmiankę lub od razu poinformować w odpowiedzi na zapytanie, że jeśli wyskoczy błąd "x" to daj sobie użytkowniku spokój, bo nic nie wskórasz, szkoda Twojego czasu na myślenie i kombinowanie. Po prostu odeślij, a my wymienimy.
Żeby potem nie było tak, że taka osoba spotka się z problemem utraty gwarancji od nadgorliwego próbowania rozwiązania problemu osobiście.

Nie mam nic do Ciebie, po prostu taka praktyka wydaje mi się sensowna i oczywista w takim przypadku.
-) Tester robotów na forum (-
........................................................................
Roomby 581, 780 i 980, Mint-Braava, RoboMop, Neato XV-11 i XV-25, Scooba 230 i 390 Moneual Rydis MR6500, HOBOT 188 i 268

Awatar użytkownika
GRZECH
Robo Koneser
Posty: 948
Rejestracja: 12 gru 2010, 19:42
Lokalizacja: ŚLĄSK

Post autor: GRZECH » 07 wrz 2013, 12:30

barbapuppa pisze:Miałam na myśli fakt, iż jeśli producent wie od razu, że to "wada/przypadłość", to powinien umieścić w instrukcji wzmiankę
Pełna informacja na wyświetlaczu:
"I have an RPS error. Please visit web support"

... i nigdzie nie jest napisane ani nie otrzymałem odpowiedzi w stylu:
daj sobie użytkowniku spokój, bo nic nie wskórasz, szkoda Twojego czasu na myślenie i kombinowanie


[ Dodano: 2013-09-12, 09:49 ]
Mój problem rozwiązany.
Sprzedawca po otrzymaniu uszkodzonego robota wysłał całkowicie nową sztukę XV-15.
Czas całej reklamacji od zgłoszenia problemu do otrzymania nowego robota 2 tygodnie.

Informacja od samego producenta, otrzymana w między czasie:
Hi
Thank you for your email, please see below, this could help you solve your
problem.
• Manually Shut Down the Neato Robot and charge the unit for a full
charging cycle (3 to 5 hours.)
• Then start a new cleaning cycle. In many cases, the RPS error will be
cleared.
• If that doesn't clear the issue, try doing a full charge of the robot
and then try cleaning it.
If this does not work for you, please do let us know and we can take this
matter further for you

Best Regards,
June Doyle
Customer Care
Jak pisałem wcześniej: nie pomogło :-(
---
GRZECH
Roomba 625 (PRO), Scooba 385, Neato XV-15 SW:2.4 '2011 [vel marysia].
Neato XV-15 SW:3.2.18755 '2013 [vel magda]
'2022- Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro [vel Mia]


Nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem

damiano
Posty: 33
Rejestracja: 02 lut 2013, 14:17
Lokalizacja: S-c

Post autor: damiano » 12 wrz 2013, 10:42

Super podejście do klienta!
Normalnie szok!
Daj znać jak się sprawuje z nowym firmware :-D
Roomba 650

Awatar użytkownika
GRZECH
Robo Koneser
Posty: 948
Rejestracja: 12 gru 2010, 19:42
Lokalizacja: ŚLĄSK

Post autor: GRZECH » 13 wrz 2013, 17:18

Dam znać w osobnym wątku.
Dziś dalszy ciąg obserwacji.
Wczoraj miałem mieszane uczucia co do zmian jakie wprowadza nowy firmware. Odkurza po prostu inaczej niż z firmware 2.4.
Dziś widzę w tym zalety. Neato jest bardziej uparty i stara się pokonywać przeszkody :), łatwiej wciska się pod krzesła, zamknięte narożniki, łatwiej sam uwalnia się z labiryntu nóg od krzeseł pod stołem, dzieli duże powierzchnie na mniejsze i je sprząta, zaczyna od odkurzenia naroży pomieszczeń.

[ Dodano: 2013-09-18, 21:12 ]
Kilka dni temu otrzymałem informację iż mam oczekiwać na przesyłkę prosto z Neatorobotics z USA... nie wierzyłem że to prawda.
Dziś otrzymałem info z opcją śledzenia przesyłki z Ireland Dublin 11.
Przesyłka z:
Luzern Technology Solutions Ltd, Registered in Ireland, Number: 361832
Registered address: Blanchardstown Technology Park, Blanchardstown, Dublin 15, Ireland
Ireland VAT: IE6381832F
Directors: K Doyle (managing), P Sherlock
Tel: (+353) (1) 8119080 | Fax: (+353) (1) 6335613 | Email: info@luzernsolutions.com | Web: www.luzernsolutions.com

Jestem ciekaw co to...
---
GRZECH
Roomba 625 (PRO), Scooba 385, Neato XV-15 SW:2.4 '2011 [vel marysia].
Neato XV-15 SW:3.2.18755 '2013 [vel magda]
'2022- Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro [vel Mia]


Nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem

Zablokowany