Tak, ale te szare moduły miały się już nie psuć... Coś tu nie gra.NatkaB pisze:To nie ja, tylko autor wątku;)piokrza pisze:to dziwne...może jakiś wadliwy egzemplarz miałaś?
Ja w ciągu roku miałam wymieniony tylko moduł szczotek, co przy częstym (praktycznie codziennym) użytkowaniu romby - jest wynikiem bardzo dobrym
Roomba 625 nie sprząta
Moderatorzy: GRZECH, barbapuppa, sondejm, Tester
Ostatnio zmieniony 06 cze 2013, 21:08 przez piokrza, łącznie zmieniany 1 raz.
Testował: Roomba 620 780 782e 870 980 Scooba 230 5800 385 390 450 Braava 320 240 Samsung SR8855 SR8895 SR8980 SR10F71 Neato XV-11 XV-15 Electrolux ZA2.0 Vileda 100 Virobi Dyson 360 Eye Hobot 168 188 268 https://www.youtube.com/Roomba02
- barbapuppa
- Robot Master
- Posty: 3210
- Rejestracja: 13 lut 2011, 21:07
- Lokalizacja: Kraków
Przepraszam, ale wymiana modułu po roku użytkowania, to moim zdaniem bardzo zły wynik.
Wymiana szczotek owszem, ale nie modułu.
Wymiana szczotek owszem, ale nie modułu.
-) Tester robotów na forum (-
........................................................................
Roomby 581, 780 i 980, Mint-Braava, RoboMop, Neato XV-11 i XV-25, Scooba 230 i 390 Moneual Rydis MR6500, HOBOT 188 i 268
........................................................................
Roomby 581, 780 i 980, Mint-Braava, RoboMop, Neato XV-11 i XV-25, Scooba 230 i 390 Moneual Rydis MR6500, HOBOT 188 i 268
U mnie szczotka boczna (napęd) padł po miesiącu chyba. A po 4 szary moduł z dwiema głównymi szczotkami. Serwis od razu wysyła nowe części. Na moje zapytanie dlaczego tak szybko pada sprzęt, usłyszałem tylko, że teraz powinienem być zadowolony.
I jestem bo nowy moduł chodzi zdecydowanie ciszej niż stary. :D
Tylko jak tak dalej pójdzie to będę miał na gwarancji wszystko wymienione
I nadmienię, że jest zadowolony ze sprzątania Roomby. Jak mogłem wcześniej żyć
I jestem bo nowy moduł chodzi zdecydowanie ciszej niż stary. :D
Tylko jak tak dalej pójdzie to będę miał na gwarancji wszystko wymienione
I nadmienię, że jest zadowolony ze sprzątania Roomby. Jak mogłem wcześniej żyć
--
pozdrawiam
Sławek
pozdrawiam
Sławek
Czy musiałeś odsyłać zepsute moduły? Jak tak - na Twój koszt czy ich?
Testował: Roomba 620 780 782e 870 980 Scooba 230 5800 385 390 450 Braava 320 240 Samsung SR8855 SR8895 SR8980 SR10F71 Neato XV-11 XV-15 Electrolux ZA2.0 Vileda 100 Virobi Dyson 360 Eye Hobot 168 188 268 https://www.youtube.com/Roomba02
to jak udowoniliście że faktycznie Roomba się zepsuła i która konkretnie część?
Testował: Roomba 620 780 782e 870 980 Scooba 230 5800 385 390 450 Braava 320 240 Samsung SR8855 SR8895 SR8980 SR10F71 Neato XV-11 XV-15 Electrolux ZA2.0 Vileda 100 Virobi Dyson 360 Eye Hobot 168 188 268 https://www.youtube.com/Roomba02
a musiałaś dostarczać im dowód zakupu/kartę gwarancyjną?
Testował: Roomba 620 780 782e 870 980 Scooba 230 5800 385 390 450 Braava 320 240 Samsung SR8855 SR8895 SR8980 SR10F71 Neato XV-11 XV-15 Electrolux ZA2.0 Vileda 100 Virobi Dyson 360 Eye Hobot 168 188 268 https://www.youtube.com/Roomba02
U mnie to samo. W środę rano telefon zgłoszenie awarii. W czwartek kurier z paczką. 5 minut i moduł wymieniony.NatkaB pisze:Nie, podałam telefonicznie nazwę sklepu i adres, i datę zakupupiokrza pisze:a musiałaś dostarczać im dowód zakupu/kartę gwarancyjną?
Dodam, że serwis dzwoni po 2 dniach,żeby się upewnić, że wszystko jest OK. Tak, że serwis Roomby na poziomie!
--
pozdrawiam
Sławek
pozdrawiam
Sławek