Problemy z Neato

www.4robotics.com.pl

Moderatorzy: GRZECH, barbapuppa, sondejm, Tester

Awatar użytkownika
GRZECH
Robo Koneser
Posty: 948
Rejestracja: 12 gru 2010, 19:42
Lokalizacja: ŚLĄSK

Post autor: GRZECH » 04 mar 2013, 21:45

szmulik wyjaśniło się coś?
---
GRZECH
Roomba 625 (PRO), Scooba 385, Neato XV-15 SW:2.4 '2011 [vel marysia].
Neato XV-15 SW:3.2.18755 '2013 [vel magda]
'2022- Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro [vel Mia]


Nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem

Awatar użytkownika
barbapuppa
Robot Master
Posty: 3210
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:07
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barbapuppa » 04 mar 2013, 21:51

Zapewne nie odpisali. Mam rację szmulik?
-) Tester robotów na forum (-
........................................................................
Roomby 581, 780 i 980, Mint-Braava, RoboMop, Neato XV-11 i XV-25, Scooba 230 i 390 Moneual Rydis MR6500, HOBOT 188 i 268

szmulik
Posty: 34
Rejestracja: 02 sie 2012, 16:42
Lokalizacja: niewazne

Post autor: szmulik » 06 mar 2013, 20:43

Niestety nic. ciągle mnie olewają.

[ Dodano: 2013-03-07, 00:00 ]
Jakąs godzinę temu wysłałem maila do Amazonu i się poskarzylem ze producent nie chce mi naprawić urządzenia. Odpisali ze przyslą mi nowy.

[ Dodano: 2013-03-07, 00:07 ]
BTW, cena odkurzacza od sierpnia spadła o 100 funtow

Awatar użytkownika
sondejm
Robot Master
Posty: 2995
Rejestracja: 10 lip 2011, 22:07
Lokalizacja: pomorskie/ K-na

Post autor: sondejm » 07 mar 2013, 8:56

szmulik pisze:Jakąs godzinę temu wysłałem maila do Amazonu i się poskarzylem ze producent nie chce mi naprawić urządzenia. Odpisali ze przyslą mi nowy.
Uprzedź ich że mają przysłać taki co czarny z glancem będzie tolerował, chyba że planujesz zbyć nówkę i zakupić Roombę:).

Amazon często nie chce aby odsyłać im uszkodzony sprzęt :) (to taka rekompensata)
R630+LiNMC, (były R4225, R5210, R580)
:mrgreen:
Naprawa Roomby, Minta i inych robotów pisz na PW.

Awatar użytkownika
barbapuppa
Robot Master
Posty: 3210
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:07
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barbapuppa » 07 mar 2013, 11:03

Takie praktyki są naprawdę godne pochwały, szkoda że w Polsce rzadko się słyszy o takim rozwiązywaniu spraw.
Daj znać czy nowy egzemplarz jest pozbawiony tej "wady"?!
-) Tester robotów na forum (-
........................................................................
Roomby 581, 780 i 980, Mint-Braava, RoboMop, Neato XV-11 i XV-25, Scooba 230 i 390 Moneual Rydis MR6500, HOBOT 188 i 268

szmulik
Posty: 34
Rejestracja: 02 sie 2012, 16:42
Lokalizacja: niewazne

Post autor: szmulik » 07 mar 2013, 12:18

Amazon zawsze bez problemu wymieniał sprzęt albo oddawał kasę ale do 30 dni od zakupu. Tym razem mnie zaskoczyli bo zamówiłem odkurzacz w sierpniu.
sondejm pisze:Uprzedź ich że mają przysłać taki co czarny z glancem będzie tolerował, chyba że planujesz zbyć nówkę i zakupić Roombę:).

Amazon często nie chce aby odsyłać im uszkodzony sprzęt :) (to taka rekompensata)
Kurcze też myślałem że nie będą chcieli starego ale jednak go zabiorą.
Sprzedawać mi się nie opłaca bo teraz nowy kosztuje 299GBP. No nic może akurat nowy będzie sobie radził z czarnym. Będę miał przynajmniej akcesoria gratis.

Awatar użytkownika
pawel2m
Autoryzowany Dealer iRobot
Autoryzowany Dealer iRobot
Posty: 686
Rejestracja: 05 wrz 2012, 12:58
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: pawel2m » 07 mar 2013, 19:54

barbapuppa pisze:Takie praktyki są naprawdę godne pochwały, szkoda że w Polsce rzadko się słyszy o takim rozwiązywaniu spraw.
Daj znać czy nowy egzemplarz jest pozbawiony tej "wady"?!
Może i godne pochwały, ale kij ma dwa końce. Jeśli zgłosisz za dużo reklamacji, lub wykonasz sporo zwrotów (nawet dlatego że sporo kupujesz) otrzymasz maila ze twoje konto zostało zawieszone.....

Ale im wolno wszystko...

szmulik
Posty: 34
Rejestracja: 02 sie 2012, 16:42
Lokalizacja: niewazne

Post autor: szmulik » 08 mar 2013, 7:39

Ja jak na razie zrobiłem jakieś 15 zwrotów z różnych powodów, jest to kropla w morzu w porównaniu do tego co kupiłem. Mam nadzieje że mi nie zablokują konta bo też o tym słyszałem.

Dziś jak tylko przyjdzie odkurzacz to zrobię test , nie liczę na to że będzie lepiej, ale było by naprawdę miło jakby się okazało że problem z czarnym ma tylko mój egzemplarz.

[ Dodano: 2013-03-08, 12:14 ]
Już dostałem nowy sprzęt , na razie się ładuje. Odkurzacz w zupełnie innym pudełku niż poprzedni. przyjechał z odłączoną baterią i inną ładowarką. podejrzewam że bateria może być też inna, gdy podłączyłem do starej ładowarki to usłyszałem dziwny dźwięk, wiec szybko podłączyłem nową.

[ Dodano: 2013-03-08, 12:55 ]
Już wszystko jasne. Ledwie zdążył ruszyć już się zgubił. To jednak nie był problem z moim egzemplarzem.

Awatar użytkownika
GRZECH
Robo Koneser
Posty: 948
Rejestracja: 12 gru 2010, 19:42
Lokalizacja: ŚLĄSK

Post autor: GRZECH » 08 mar 2013, 14:41

Szkoda.
Więc to pierwsza przypadłość Neato.
Gdybyś mógł w miarę dokładnie opisać czego nie toleruje laser Neato.
---
GRZECH
Roomba 625 (PRO), Scooba 385, Neato XV-15 SW:2.4 '2011 [vel marysia].
Neato XV-15 SW:3.2.18755 '2013 [vel magda]
'2022- Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro [vel Mia]


Nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem

szmulik
Posty: 34
Rejestracja: 02 sie 2012, 16:42
Lokalizacja: niewazne

Post autor: szmulik » 09 mar 2013, 21:24

Napewno nie toleruje czarnej skóry ekologicznej zarowno matowej jak i z polyskiem. Nie widzi też żółtych puf. Nie radzi też sobie z płytą od kominka jak jej nie zasłonie to ja atakuje aż padnie.
Czesto jak go wlaczam na środku pokoju to sie zakreci 2 razy w kółko i staje, myślę ze to jest spowodowane duza iloscia czarnego. Gdy zaslonie którąś z sof to z bulem, ale odkurzy caly pokój.

Awatar użytkownika
hoaxx
Posty: 40
Rejestracja: 19 lut 2013, 2:53
Lokalizacja: Bydzia

Post autor: hoaxx » 22 mar 2013, 2:14

Te żółte pufy z jakiego są materiału?
Oraz, czy elementów ze skóry w ogóle nie widzi, czy tylko gdy jest ich bardzo dużo?

Z ciekawości zobaczę, jak mój sobie radzi ze skórzanym, czarnym fotelem - do teraz wszystko omijał bez problemu, czy to ciemne meble, czy głośniki. Wyjątkiem są nogi stołu/krzeseł - tam faktycznie stuka zderzakiem, ale delikatnie, a gdy wyczuje, wie że jest przeszkoda, objeżdża.
HOAXX

Robot: Neato XV-25 vel "Lil' Smoky"

szmulik
Posty: 34
Rejestracja: 02 sie 2012, 16:42
Lokalizacja: niewazne

Post autor: szmulik » 02 kwie 2013, 7:57

Zółte pufy ze skóry .

U mnie tych elementów nie widzi wcale. Jednak gdy jest ich mało to się tylko o nie obije, ale odkurzy pokój .

Gdy jest ich więcej, tak mam w pokoju to nie jest w stanie skończyć odkurzania, po jakimś czasie zatrzymuje w losowym miejscu z błędem że się może nawigować.

Awatar użytkownika
pawel2m
Autoryzowany Dealer iRobot
Autoryzowany Dealer iRobot
Posty: 686
Rejestracja: 05 wrz 2012, 12:58
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: pawel2m » 02 kwie 2013, 14:58

szmulik pisze:Zółte pufy ze skóry .

U mnie tych elementów nie widzi wcale. Jednak gdy jest ich mało to się tylko o nie obije, ale odkurzy pokój .

Gdy jest ich więcej, tak mam w pokoju to nie jest w stanie skończyć odkurzania, po jakimś czasie zatrzymuje w losowym miejscu z błędem że się może nawigować.
To niefajnie

Awatar użytkownika
GRZECH
Robo Koneser
Posty: 948
Rejestracja: 12 gru 2010, 19:42
Lokalizacja: ŚLĄSK

Post autor: GRZECH » 02 kwie 2013, 22:13

szmulik pisze:Zółte pufy ze skóry .
A próbowałeś umieścić pufy i neato w innym pokoju by się upewnić że to wina puf z żółtej skóry?
---
GRZECH
Roomba 625 (PRO), Scooba 385, Neato XV-15 SW:2.4 '2011 [vel marysia].
Neato XV-15 SW:3.2.18755 '2013 [vel magda]
'2022- Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro [vel Mia]


Nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem

szmulik
Posty: 34
Rejestracja: 02 sie 2012, 16:42
Lokalizacja: niewazne

Post autor: szmulik » 03 kwie 2013, 9:40

Nie probowalem, ale odkurzacz obilal sie o pufy jeszcze gdy mialem stara kanape. Tylko wtedy mi to nie przeszkadzało.

[ Dodano: 2013-04-09, 18:38 ]
Ostatnio postanowiłem dać Neato jeszcze jedną szansę i rozłożyłem stary dywan.
Ku mojemu zdumieniu pokój został odkurzony bez problemu, jeśli kanapa graniczyła z dywanem to Neato doskonale ją widział jeśli z panelami to się o nią obijał.

Zdjąłem dywan i na samych panelach Neato miał już problemy z nawigacją.
Wcześniej testowałem nowy czarny dywan w innym pokoju i nie zauważyłem problemu.

Teraz z tego chyba wynika że neato nie radzi sobie z czarnymi kanapami na czarnych dywanach.
Słabo sobie radzi z czarnymi kanapami na błyszczących panelach.
Radzi sobie z czarnymi kanapami na jasnych dywanach.
i radzi sobie z czarnymi dywanami bez czarnych kanap.

Zaryzykuje i kupie nowy nieczarny dywan , mam nadziej ze to rozwiąże mój problem.

ODPOWIEDZ