Roomba 625 nie ładuje akumulatora
Moderatorzy: GRZECH, barbapuppa, sondejm, Tester
Jako że dostałem zastępczą Roombę nie męczę ich telefonami. Natomiast już teraz, nie mając wieści od serwisu, mogę stwierdzić że jest to serwis niezbyt wysokiej klasy. Autoryzowany serwis do dokumentacja, wiedza, narzędzia i dostęp do materiałów. Dla porównania, w czasach globalizacji w ciągu 7 dni można zamówić w USA i oczywiście otrzymać dostawę, wykonanych na zamówienie płyt drukowanych. Na przyszłość zastanawiam się czy zapis w warunkach gwarancji o tym że pobyt urządzenia w serwisie nie wydłuża gwarancji jest zgodny z naszym prawem.
Jak będę coś wiedział napiszę.
RomanF
Jak będę coś wiedział napiszę.
RomanF
Witajcie.
Informacji brak, ale cały czas korzystam z zastępczej. Wiem także że moja Roomba trafiła do serwisu DLF. Ale skoro mamy tak usytuowanego członka to może się wypowie na temat API czyli inerfejsu programowego Roomby. Wiem ( z lektury ) że został udostępniony Polsko Japońskiej Szkole Technik Komputerowych. Jakby mógł zasięgnąć języka w sprawie mojej Roomby w serwisie to będę zobowiązany.
Roman
Informacji brak, ale cały czas korzystam z zastępczej. Wiem także że moja Roomba trafiła do serwisu DLF. Ale skoro mamy tak usytuowanego członka to może się wypowie na temat API czyli inerfejsu programowego Roomby. Wiem ( z lektury ) że został udostępniony Polsko Japońskiej Szkole Technik Komputerowych. Jakby mógł zasięgnąć języka w sprawie mojej Roomby w serwisie to będę zobowiązany.
Roman
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 15 maja 2009, 10:23
- Lokalizacja: Gdynia
Szanowny Panie Romanie,
Z Pana postów nie jesteśmy w stanie ustalić żadnych danych dotyczących wysłanej do nas Roomby. Chcielibyśmy jednak zbadać sprawę, dlatego prosimy o kontakt na adres reklamacje@dlf.pl z podaniem Pana imienia i nazwiska, biura w jakim Roomba została zakupiona, jej numeru seryjnego.
Pozwoli nam to ustalić jej aktualne losy.
Pozdrawiamy
Z Pana postów nie jesteśmy w stanie ustalić żadnych danych dotyczących wysłanej do nas Roomby. Chcielibyśmy jednak zbadać sprawę, dlatego prosimy o kontakt na adres reklamacje@dlf.pl z podaniem Pana imienia i nazwiska, biura w jakim Roomba została zakupiona, jej numeru seryjnego.
Pozwoli nam to ustalić jej aktualne losy.
Pozdrawiamy
Roomba wróciła do mnie 12.09, co ciekawe zapis na karcie gwarancyjnej jest z datą chyba 16 ale sierpień, czyli od tego momentu prawie miesiąc była w drodze:(.
W opisie naprawy napisano : wymiana rdzenia oraz aktualizacja oprogramowania.
Roomba pracuje, ale nabyła właściwości których wcześniej nie zaobserwowałem:
1. rozwija niekiedy zdecydowanie większą prędkość
2. potrafi zaatakować przedmiot który jest na jej drodze czyli: np napotyka przeszkodę porusza się wzdłuż niej sprzątając, niekiedy oddala się o ok 1m, robi nawrót o 180 stopni i rusza powtórnie w jej kierunku, często z tą podwyższoną prędkością, i teraz albo prędkośc jest zbyt duża dla sprawnego zadziałania czujnika odległości przy zbliżaniu, nie zwalnia i uderza w przeszkodę reagując na czujnik dotknięcia. Czy to jest efekt zamierzony nie wiem.
Wiem że producent udostępnia interface API do programowania, jak go zdobyć?
Roman Filipecki
W opisie naprawy napisano : wymiana rdzenia oraz aktualizacja oprogramowania.
Roomba pracuje, ale nabyła właściwości których wcześniej nie zaobserwowałem:
1. rozwija niekiedy zdecydowanie większą prędkość
2. potrafi zaatakować przedmiot który jest na jej drodze czyli: np napotyka przeszkodę porusza się wzdłuż niej sprzątając, niekiedy oddala się o ok 1m, robi nawrót o 180 stopni i rusza powtórnie w jej kierunku, często z tą podwyższoną prędkością, i teraz albo prędkośc jest zbyt duża dla sprawnego zadziałania czujnika odległości przy zbliżaniu, nie zwalnia i uderza w przeszkodę reagując na czujnik dotknięcia. Czy to jest efekt zamierzony nie wiem.
Wiem że producent udostępnia interface API do programowania, jak go zdobyć?
Roman Filipecki
RomanF: hmmm faktycznie miesiac na zwrot naprawionego urzadzenia to lekkie przegiecie... z drugiej strony bedac obiektywnym miales zastepcza zabawke.
co do nowych przypadlosci to bardzo ciekawe... mysle ze to zmiana softu... napisz bardziej szczegolowo o atakowaniu przedmiotow, opisz przedmiot, wymiar - sprobojemy zorbic to na swoich robotach
co do API - to pytanie do Pani z DLF...
co do nowych przypadlosci to bardzo ciekawe... mysle ze to zmiana softu... napisz bardziej szczegolowo o atakowaniu przedmiotow, opisz przedmiot, wymiar - sprobojemy zorbic to na swoich robotach
co do API - to pytanie do Pani z DLF...
===============================
||NAPRAWY, CZĘŚCI ZAMIENNE PRIV||
===============================
||NAPRAWY, CZĘŚCI ZAMIENNE PRIV||
===============================
Data na karcie gwarancyjnej ( około 16.08 ) to dokładnie 19.08. Ja nie skarżę się ponieważ miałem zastępcze urządzenie, ale informuję o swoich spostrzeżeniach.
Nowa właściwość czyli podwyższona prędkość nie występuje zawsze, na przykład wczoraj tego nie zaobserwowałem. Przedmiot który Roomba ' atakowała ' kilkakrotnie to cokół szafki, dosyć ciemny.
Prowadzę obserwacje dalej, o wynikach napiszę.
Co to za Pani z DLF, decydent od API?
Roman F
Nowa właściwość czyli podwyższona prędkość nie występuje zawsze, na przykład wczoraj tego nie zaobserwowałem. Przedmiot który Roomba ' atakowała ' kilkakrotnie to cokół szafki, dosyć ciemny.
Prowadzę obserwacje dalej, o wynikach napiszę.
Co to za Pani z DLF, decydent od API?
Roman F
To atakowanie przedmiotów u mnie też wystepuje, ale zauwazyłem ze to z powodu tego że sensory w zderzaku nie zawsze wyczują przeszkodę przy zbliżaniu sie do przeszkody pod katem lub nie frontalnie np. noga krzesła, ciemne meble. Obroty też zauważyłem o 180 stopni a nawet większe-wyglądają jak piruety
Pozdrawiam
Pozdrawiam