Problem z ładowaniem NAVIBOT'a

SR8845, SR8855, SR8825, SR8875, SR8895, SR8980, VR10F71

Moderatorzy: GRZECH, barbapuppa, sondejm, Tester

jonasa
Uświadomiony
Posty: 141
Rejestracja: 26 paź 2011, 11:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jonasa » 06 gru 2011, 17:55

ZibiD pisze:Wydobądź z serwisu zaświadczenie, że jest sprawny i wystaw jako na gwarancji z potwierdzeniem sprawności. Może jakiś inny klient będzie miał więcej szczęścia albo skuteczniej będzie się dobijał swego od serwisu.
Ej, ej...tak nie wolno! :roll:

mendofon
Posty: 5
Rejestracja: 28 lis 2011, 13:33
Lokalizacja: świętokrzyżczyzna

Post autor: mendofon » 06 gru 2011, 18:04

Też mi się tak wydaje. Oddałem dziś sprzęt do sklepu, reklamacja z ustawy o niezgodność z umową, zobaczymy, czy wymienią na wolny od wad. Jak nie, to zostaje droga sądowa. A swoją drogą to serwis się nie popisał :evil:

jonasa
Uświadomiony
Posty: 141
Rejestracja: 26 paź 2011, 11:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jonasa » 06 gru 2011, 19:55

Możesz tez spróbować przez Federację Praw Konsumenta - to podobno nic nie kosztuje, a i sądem ich postraszą :-D

mendofon
Posty: 5
Rejestracja: 28 lis 2011, 13:33
Lokalizacja: świętokrzyżczyzna

Post autor: mendofon » 06 gru 2011, 19:58

Tam też już byłem i u rzecznika konsumentów. Czekamy na działania sklepu, jeśli odmówią pani rzecznik będzie mnie reprezentować przed sądem. Myśli, że sam fakt zapowiedzi złożenia pozwu może ich zmiękczyć. Czekam 2 tygodnie :-x

Awatar użytkownika
ZibiD
Robo Ekspert
Posty: 508
Rejestracja: 05 wrz 2011, 22:04
Lokalizacja: Poland

Post autor: ZibiD » 06 gru 2011, 23:39

jonasa pisze:Ej, ej...tak nie wolno! :roll:
Gdyby tak nie było wolno, nie musiałbym co jakiś czas się szarpać z różnymi "uczciwcami" z allegro :-?

Ale oczywiście masz rację - to nie jest OK o ile oczywiście nie opisze się co i jak. Jeśli się opisze - każdy ma wybór i wolną decyzję. :-D

jonasa
Uświadomiony
Posty: 141
Rejestracja: 26 paź 2011, 11:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jonasa » 07 gru 2011, 0:22

ZibiD, ja Cię doskonale rozumiem, bo też kilka razy "przejechałam" się na nieuczciwych sprzedających, ale to nie powód by robić to samo i powiększać ich szeregi...zresztą skoro sami nie chcemy być tak traktowani, więc czemu mamy traktować tak innych? ;)

co do drugiego zdania to się zgodzę - opisać i to SZCZEGÓŁOWO co i jak

bietka
Posty: 20
Rejestracja: 19 lis 2010, 11:03
Lokalizacja: mazury

Post autor: bietka » 07 gru 2011, 18:24

No masz pecha muszę przyznac.Mój po kilku wizytach w serwisie działa prawidłowo a lekko nie ma z moim owczarkiem i duzym metrażem.
Twoje przeboje przypominają moje z ekspresem saeco za który wreszcie udało mi się po długich bojach odzyskac kasę czego i Tobie życzę

ODPOWIEDZ