botvac d75 - komunikat "nastąpił reset"

www.4robotics.com.pl

Moderatorzy: GRZECH, barbapuppa, sondejm, Tester

ODPOWIEDZ
bromac
Posty: 27
Rejestracja: 09 sty 2016, 19:57

botvac d75 - komunikat "nastąpił reset"

Post autor: bromac » 09 kwie 2016, 18:33

włączyłem botvaca tylko po to by sprawdzić czy nie zapełnił się pojemnik - pojawił się komunikat by opróżnić pojemnik. Opróżniłem ,założyłem nową warstwę papieru na filtr i podłączyłem.
Po ok 10-15 minutach dzwięk/melodyjka jakby włączał się botvac - podszedłem a tam komunikat coś w stylu: "wystąpił reset, naciśnij ok by zrestartować", zatwierdziłem i nic się nie stało.
Ktoś wie z jakiego powodu ten komunikat??

Awatar użytkownika
GRZECH
Robo Koneser
Posty: 948
Rejestracja: 12 gru 2010, 19:42
Lokalizacja: ŚLĄSK

Re: botvac d75 - komunikat "nastąpił reset"

Post autor: GRZECH » 09 kwie 2016, 19:19

Po podłączeniu pod USB można by zczytać informacje.
Poza tym bym sie na razie nie przejmował.
Chciał byś nacisnął OK i tyle :)

Obserwuj.
---
GRZECH
Roomba 625 (PRO), Scooba 385, Neato XV-15 SW:2.4 '2011 [vel marysia].
Neato XV-15 SW:3.2.18755 '2013 [vel magda]
'2022- Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro [vel Mia]


Nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem

Awatar użytkownika
barbapuppa
Robot Master
Posty: 3210
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:07
Lokalizacja: Kraków

Re: botvac d75 - komunikat "nastąpił reset"

Post autor: barbapuppa » 09 kwie 2016, 19:35

Możesz sprecyzować stwierdzenie?
bromac pisze:włączyłem botvaca .................... i podłączyłem. ......
-) Tester robotów na forum (-
........................................................................
Roomby 581, 780 i 980, Mint-Braava, RoboMop, Neato XV-11 i XV-25, Scooba 230 i 390 Moneual Rydis MR6500, HOBOT 188 i 268

bromac
Posty: 27
Rejestracja: 09 sty 2016, 19:57

Re: botvac d75 - komunikat "nastąpił reset"

Post autor: bromac » 09 kwie 2016, 21:16

barbapuppa pisze:Możesz sprecyzować stwierdzenie?
bromac pisze:włączyłem botvaca .................... i podłączyłem. ......
Sorry mój słownik w tel. Miało być zamiast podłączyłem to włożyłem. Ok będę obserwowal. Niby reset ale ustawień nie zapomniał. Harmonogram i zegar jest ok. W poniedziałek zadzwonię do serwisu, inaczej nie da mi to spokoju.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

ODPOWIEDZ