CLOCK problem

Roomba 760, 770, 780, 790, 776p, 786p
http://www.irobot.pl

Moderatorzy: GRZECH, barbapuppa, sondejm, Tester

ODPOWIEDZ
ralf_g77
Posty: 3
Rejestracja: 20 lis 2013, 15:13
Lokalizacja: Pabianice

CLOCK problem

Post autor: ralf_g77 » 20 lis 2013, 15:23

Witam
Posiadam "780" i następujący problem
Robot zaczyna sprzątanie w pomieszczeniu ze stacją dokującą, trwa to ok 30-40 minut. Następnie zostaje wypuszczony do 2 pomieszczenia przez latarnię po czym w ciągu 5-10 minut wraca na bazę dokując się z komunikatem CLOCK.
Nadmieniam, że godzina ustawiona jest prawidłowo. Brak jakichkolwiek komunikatów typu pełny pojemnik, rozładowana bateria itp.
Dodam, że mieszkanie ok 60 m, dwie latarnie z dobrymi bateriami.
Zdarza się, że przejedzie za 2 latarnie i sytuacja się powtarza 5-10 minut i powrót na bazę z komunikatem.
Miał ktoś podobne problemy?
Roomba 780

Awatar użytkownika
sondejm
Robot Master
Posty: 2995
Rejestracja: 10 lip 2011, 22:07
Lokalizacja: pomorskie/ K-na

Post autor: sondejm » 20 lis 2013, 16:13

A po polsku 780-ka umie mówić? Nie umniejszam i nie znam Twoich umiejętności lingwistycznych, nagraj co mówi lub/i przełącz na polski, posłuchamy.

Czy jest możliwość że mówi Dock? Podaj jakie kolory mają diody na Roombie jak wraca na DOCK.

Wyłącz latarnie i DOCKA włącz w trybie Dock/MAX i zmierz czas pracy tuż po odłączeniu od ładowarki.
R630+LiNMC, (były R4225, R5210, R580)
:mrgreen:
Naprawa Roomby, Minta i inych robotów pisz na PW.

Awatar użytkownika
pawel2m
Autoryzowany Dealer iRobot
Autoryzowany Dealer iRobot
Posty: 686
Rejestracja: 05 wrz 2012, 12:58
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: pawel2m » 20 lis 2013, 16:30

Każda 780 mówi po polsku. Czyli wraca do bazy i każe ustawić ZEGAR. Dziwne, na pewno CLOCK?
------------------------------------------------------
Aktualizacja softu w Roombie 5xx do wersji 08 - na PRIV
Naprawy, części zamienne - PRIV
Roomby nowe, używane - PRIV
Akumulatory do Roomby Litowe 4400mAh -249zł

Awatar użytkownika
pawel2m
Autoryzowany Dealer iRobot
Autoryzowany Dealer iRobot
Posty: 686
Rejestracja: 05 wrz 2012, 12:58
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: pawel2m » 20 lis 2013, 16:36

No to tak jak mówię, każda aktualnie Roomba ma wbudowany język polski - ale mówiony a nie pisany.

[ Dodano: 2013-11-20, 16:36 ]
ralf_g77 pisze:Witam
Posiadam "780" i następujący problem
Robot zaczyna sprzątanie w pomieszczeniu ze stacją dokującą, trwa to ok 30-40 minut. Następnie zostaje wypuszczony do 2 pomieszczenia przez latarnię po czym w ciągu 5-10 minut wraca na bazę dokując się z komunikatem CLOCK.
Nadmieniam, że godzina ustawiona jest prawidłowo. Brak jakichkolwiek komunikatów typu pełny pojemnik, rozładowana bateria itp.
Dodam, że mieszkanie ok 60 m, dwie latarnie z dobrymi bateriami.
Zdarza się, że przejedzie za 2 latarnie i sytuacja się powtarza 5-10 minut i powrót na bazę z komunikatem.
Miał ktoś podobne problemy?
Proponuję reset robota na dzień dobry.
------------------------------------------------------
Aktualizacja softu w Roombie 5xx do wersji 08 - na PRIV
Naprawy, części zamienne - PRIV
Roomby nowe, używane - PRIV
Akumulatory do Roomby Litowe 4400mAh -249zł

Awatar użytkownika
Mystic
Robo Koneser
Posty: 835
Rejestracja: 05 cze 2009, 19:03
Lokalizacja: gory i doliny

Post autor: Mystic » 20 lis 2013, 23:57

mysle ze roomba poprostu wraca na stacje dokujaca po robocie :)
===============================
||NAPRAWY, CZĘŚCI ZAMIENNE PRIV||
===============================

Awatar użytkownika
barbapuppa
Robot Master
Posty: 3210
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:07
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barbapuppa » 21 lis 2013, 6:55

Niemożliwe, żeby wracała na stację dokującą po sprzątaniu przez godzinę jeśli jest nowa (czyli ma oryginalne baterie).
Chyba, że mieszkanie ma 1 pokój.
Sprawdź całkowity czas sprzątania podczas cyklu.
-) Tester robotów na forum (-
........................................................................
Roomby 581, 780 i 980, Mint-Braava, RoboMop, Neato XV-11 i XV-25, Scooba 230 i 390 Moneual Rydis MR6500, HOBOT 188 i 268

Awatar użytkownika
pawel2m
Autoryzowany Dealer iRobot
Autoryzowany Dealer iRobot
Posty: 686
Rejestracja: 05 wrz 2012, 12:58
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: pawel2m » 21 lis 2013, 10:28

Bawi mnie to, sytuacja cyklicznie się powtarza :)

Ktoś napisze jakiś post, po czym ciągniemy swoje wywody a ten ktoś już się nawet nie raczy więcej odezwać.... ehh czad

Nie wiem, jak to ludzie, jak mi się coś kaszani to najpierw zgłaszam do gwaranta, jak mam po gwarancji to szukam po forach. Ta 780 na pewno ma jeszcze gwarancję.

Uwielbiam to nasze wróżenie z fusów :)
------------------------------------------------------
Aktualizacja softu w Roombie 5xx do wersji 08 - na PRIV
Naprawy, części zamienne - PRIV
Roomby nowe, używane - PRIV
Akumulatory do Roomby Litowe 4400mAh -249zł

Awatar użytkownika
barbapuppa
Robot Master
Posty: 3210
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:07
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barbapuppa » 21 lis 2013, 18:51

Wiele osób stara się najpierw sprawdzić czy ktoś miał już taki problem i ewentualnie naprawić samodzielnie, jeśli to błahostka.
Często jeśli kupuje się w necie to wysyłka do naprawy już generuje dodatkowy koszt, którego być może można uniknąć.
-) Tester robotów na forum (-
........................................................................
Roomby 581, 780 i 980, Mint-Braava, RoboMop, Neato XV-11 i XV-25, Scooba 230 i 390 Moneual Rydis MR6500, HOBOT 188 i 268

ralf_g77
Posty: 3
Rejestracja: 20 lis 2013, 15:13
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: ralf_g77 » 22 lis 2013, 12:23

pawel2m pisze:Bawi mnie to, sytuacja cyklicznie się powtarza :)

Ktoś napisze jakiś post, po czym ciągniemy swoje wywody a ten ktoś już się nawet nie raczy więcej odezwać.... ehh czad

Nie wiem, jak to ludzie, jak mi się coś kaszani to najpierw zgłaszam do gwaranta, jak mam po gwarancji to szukam po forach. Ta 780 na pewno ma jeszcze gwarancję.

Uwielbiam to nasze wróżenie z fusów :)
Witam
Ad1) A właśnie, że raczy :mrgreen:
Ad2) Poniżej odpowiedz z działu obsługi klienta:
Dzień dobry

Uprzejmie informuję, iż w pierwszej kolejności polecamy zresetować
urządzenie (należy wcisnąć CLEAN i przytrzymać przez ok. 15-20
sekund). Dodatkowo między akcesoriami (wirtualnymi latarniami, stacją
dokującą) powinna być zachowana odległość nie mniejsza, niż 2,5
metra. Jeżeli nadal będzie problem w korzystaniu z robota, to będziemy
sprowadzać sprzęt do serwisu. W tej sytuacji będzie konieczne podanie
numeru seryjnego iRobota, daty zakupu oraz miejsca zakupu.

Jeżeli potrzebuje Pan dodatkowych informacji zapraszam do kontaktu:
Biuro Obsługi Klienta:

Owszem ma gwarancję ponieważ jest na włościach niecały tydzień. Pytam na forum bo w sumie po to jest zanim zapakuję i odeśle do serwisu.Może to jakaś powtarzająca się usterka i sprawa będzie jasna.
Na chwilę obecną zamieniłem ustawienie latarni i sprząta ok 2h dock'uje bez problemu.
Możliwe, że musiał "zaadoptować " się do nowego.
Po za wszystkim jest plus tego dowiedziałem się że baza nie może być tak blisko latarni czego nie opisano w instrukcji dość jasno.
Roomba 780

Awatar użytkownika
pawel2m
Autoryzowany Dealer iRobot
Autoryzowany Dealer iRobot
Posty: 686
Rejestracja: 05 wrz 2012, 12:58
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: pawel2m » 22 lis 2013, 14:56

Reset pomógł i tyle.
------------------------------------------------------
Aktualizacja softu w Roombie 5xx do wersji 08 - na PRIV
Naprawy, części zamienne - PRIV
Roomby nowe, używane - PRIV
Akumulatory do Roomby Litowe 4400mAh -249zł

ODPOWIEDZ