Prośba o poradę

Roomba 760, 770, 780, 790, 776p, 786p
http://www.irobot.pl

Moderatorzy: GRZECH, barbapuppa, sondejm, Tester

ODPOWIEDZ
xjar
Posty: 4
Rejestracja: 09 paź 2013, 17:45
Lokalizacja: wlkp

Prośba o poradę

Post autor: xjar » 10 paź 2013, 7:13

Witam Wszystkich

Właśnie przymierzam się do zakupu roomby i trafiłem na to forum. Chciałbym kupić model 7xx ale waham się między 770 a 780.

Robot będzie mi codziennie objeżdżał (w dzień lub w nocy w zależności czy wzbudzi alarm) salon, hol i kuchnię z poniższego projektu.

Stacja dokująca będzie pod schodami. Wszędzie płytki. Będzie narażony na dwa ciekawskie koty.

Moje pytanie czy 770 bez latarni sobie poradzi w tej konfiguracji ? Czy może niezbędne są latarnie i w jakich miejscach ?

Jakiekolwiek rady i uwagi mile widziane bo zupełnie nie znam się na funkcjonowaniu tego urządzenia.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

piokrza
Robot Master
Posty: 2193
Rejestracja: 23 sie 2012, 21:10

Post autor: piokrza » 11 paź 2013, 12:54

Każda obecnie dostępna na rynku Roomba bez latarni (seria 600 i 700) powinna spokojnie odkurzyć do 60m2. W przypadku większej powierzchni (<80m2) lepiej podzielić odkurzaną powierzchnię za pomocą wirtualnych latarni/ścian.
Testował: Roomba 620 780 782e 870 980 Scooba 230 5800 385 390 450 Braava 320 240 Samsung SR8855 SR8895 SR8980 SR10F71 Neato XV-11 XV-15 Electrolux ZA2.0 Vileda 100 Virobi Dyson 360 Eye Hobot 168 188 268 https://www.youtube.com/Roomba02

Awatar użytkownika
pawel2m
Autoryzowany Dealer iRobot
Autoryzowany Dealer iRobot
Posty: 686
Rejestracja: 05 wrz 2012, 12:58
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: pawel2m » 11 paź 2013, 15:53

Witaj, przy tak nikłej różnicy w cenie między 770 a 780, nie powienieś się zastaniawiać nad 770. Nawet jakbyś nie używał latarni i je później sprzedał to i tak wyjdziesz na swoje.
------------------------------------------------------
Aktualizacja softu w Roombie 5xx do wersji 08 - na PRIV