Roomba 700 - zmiana trybu poruszania po wykryciu brudu

Roomba 760, 770, 780, 790, 776p, 786p
http://www.irobot.pl

Moderatorzy: GRZECH, barbapuppa, sondejm, Tester

ODPOWIEDZ
glanz989
Robo Znawca
Posty: 402
Rejestracja: 04 gru 2011, 15:59
Lokalizacja: PL

Roomba 700 - zmiana trybu poruszania po wykryciu brudu

Post autor: glanz989 » 22 maja 2012, 10:20

Specjalnie na życzenie barbapuppy :-)

Roomba serii 700 jest standardowo ustawiona z trybem poruszania "w przód - w tył" po wykryciu brudu. Naciśnięcie i przytrzymanie przycisku "spot" przez >5 sekund spowoduje wyświetlenie napisu 'ArC', oznaczającego przejście w tryb "spiralnego" poruszania po wykryciu brudu. Ponowne naciśnięcie i przytrzymanie tego samego przycisku spowoduje wyświetlenie 'PEr' - Roomba, po wykryciu brudu, będzie poruszać się w tym trybie na kształt "gwiazdy", czyli inaczej "w przód - w tył".

Informację tą znalazłem na amerykańskim forum. Ponoć pierwotnie została umieszczona przez jednego z użytkowników forum niemieckiego. Swoją drogą, ciekawe czemu iRobot oficjalnie nie poinformował o możliwości zmiany tej funkcji.
Roomba 780

Awatar użytkownika
barbapuppa
Robot Master
Posty: 3210
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:07
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barbapuppa » 22 maja 2012, 16:54

hmm... bardzo ciekawe, rozmawiałam dziś z naszym cudownym importerem z nadzieją na pomoc i miła Pani poza wyczyszczeniem czujników i zresetowaniem Roomby zaleciła oddanie do punktu serwisowego
śmieszne, powinni wiedzieć wszystko o swoim produkcie i umieć pomóc bez odsyłania do serwisu
dzięki Glanz na pewno spróbuję tego co napisałeś

[ Dodano: 2012-05-22, 21:55 ]
bardzo dziękuję, punkt za pomoc dodany (niestety z przyczyn technicznych w innym temacie)

prozaiczne rozwiązanie, szkoda tylko, że instrukcja obsługi nie wspomina o tym ani słowa
a DLF nie ma w tym temacie żadnej wiedzy :-/

ciekawe czy inne przyciski kryją również inne tajemnicze funkcje :?: :!:
-) Tester robotów na forum (-
........................................................................
Roomby 581, 780 i 980, Mint-Braava, RoboMop, Neato XV-11 i XV-25, Scooba 230 i 390 Moneual Rydis MR6500, HOBOT 188 i 268

Awatar użytkownika
ZibiD
Robo Ekspert
Posty: 508
Rejestracja: 05 wrz 2011, 22:04
Lokalizacja: Poland

Post autor: ZibiD » 22 maja 2012, 21:04

barbapuppa pisze:rozmawiałam dziś z naszym cudownym importerem z nadzieją na pomoc i miła Pani poza wyczyszczeniem czujników i zresetowaniem Roomby zaleciła oddanie do punktu serwisowego
śmieszne, powinni wiedzieć wszystko o swoim produkcie i umieć pomóc bez odsyłania do serwisu
Za dużo wymagasz od panienki dorabiającej do stypendium na słuchawkach w telecentrum. Ona wie tyle ile jej napisali w skrypcie rozmów. A w takim skrypcie zwykle są tylko ogólniki.
Obrazek

ODPOWIEDZ