Polecamy:

ROBOT BUYING GUIDE



Forum e-robot.pl

  • POLECAMY

Navibot8825 "martwy z Holandii"

SR8845, SR8855, SR8825, SR8875, SR8895, SR8980, VR10F71

Moderatorzy: sondejm, barbapuppa, GRZECH, Tester

Navibot8825 "martwy z Holandii"

Postautor: re51 » 2015-12-03, 19:53

Witam wszystkich użytkowników Forum. Trafiłem tu poszukując info na temat Navibota8825. Będąc u dzieciaków w Holandii, za 12 euro kupiłem w tzw szrocie w/w sprzęt . Elektroniką zajmuję się amatorsko... no to pomyślałem, że powalczę i z tym "ustrojstwem" Oczywiście po powrocie zabrałem się do poszukiwania jakichkolwiek wiadomości .Posiadam więc instrukcję użytkownika, niestety nie ma schematu.Stacja ładująca po otwarciu,przelutowaniu, zapala się czerwona dioda włączonego zasilania. Po ręcznym włożeniu navibota w stację, czasami zaświeci dioda zielona, po wysunięciu --->również zaświeci na 1-3 sek. Bateria, pomiarowo...niestety martwa.
Moje pytania:
- czy podmiana akumulatorków/ogniw ( a mam tego trochę, o zbliżonych parametrach, choć nie takich samych)--->coś tu zmieni. Czy tylko kupno nowego aku wchodzi w grę?
- przed rozebraniem właściwego korpusu navibota, na co zwrócić uwagę( czytając różne wypowiedzi, na różnych forach...trochę tzw"mętlku "już mam)
- no i gdyby któryś z Kolegów link do serwisówki zapodał, byłbym wdzięczny.
re51
 
Posty: 3
Rejestracja: 2015-12-03, 18:46
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)

Re: Navibot8825 "martwy z Holandii"

Postautor: piokrza » 2015-12-03, 22:31

Jeśli te akumulatorki będą NiMh o łącznym napięciu 14.4V to czemu ma nie zadziałać?

Tu jest serwisówka: http://www.robotreviews.com/chat/viewtopic.php?t=16996 Jeśli zabierzesz się jednak za "rozbebeszanie" to tam masz pokazane jak rozebrać korpus do płyty głównej. Najpierw wyjmij pojemnik, odłącz akumulator i odkręć szczotki boczne. Później odkręć dwie śruby w podwoziu tuż obok szczotek bocznych. Wyjmiesz zderzak, musisz odłączyć wtyczkę do jego kabelka. Po jego zdjęciu będziesz miał na widoku dwie śruby mocujące panel górny. Aby dostać się do pozostałych dwóch mocujących go po przeciwnej - "tylnej" stronie - musisz zdjąć dwa tylne zderzaki które są mocowane na zatrzask. Od dołu (podwozia) między każdym ze zderzaków a obudową są małe wycięcia na podważenie ich śrubokrętem. Tylko delikatnie. Ja w zasadzie nigdy nie podważałem ich śrubokrętem, bo wystarczyło je chwycić palcami tak by ciągnąć na zewnątrz za dolną połowę, jednocześnie przytrzymując górną. Jak je zdejmiesz to zobaczyć po jednej śrubie z każdej stronie. Odkręć je. Aby zdjąć panel górny musisz jeszcze podważyć dwa zatrzaski panelu górnego, które znajdują się od strony pojemnika na kurz (tuż powyżej a po obu stronach wlotu kanału ssącego). I przy tym też trzeba zachować wyczucie w użyciu siły. To wszystko jest opisane w serwisówce.
piokrza
Robot Master
 
Posty: 2122
Rejestracja: 2012-08-23, 21:10

Re: Navibot8825 "martwy z Holandii"

Postautor: re51 » 2015-12-06, 18:27

Witam, dzisiaj Mikołaj...no to chyba ten prezent w postaci linku, oraz opisem !Wielkie dziękuję, oczywiście dam znać o wynikach moich poczynań. A sam akumulator, podłączony na "krótko do ładowarki...czy to coś da? Bo miernik pokazuje 2.5v napięcia.
re51
 
Posty: 3
Rejestracja: 2015-12-03, 18:46
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)

Re: Navibot8825 "martwy z Holandii"

Postautor: piokrza » 2015-12-06, 18:28

Nie. Akumulator do wymiany.
piokrza
Robot Master
 
Posty: 2122
Rejestracja: 2012-08-23, 21:10

Re: Navibot8825 "martwy z Holandii"

Postautor: re51 » 2015-12-06, 18:38

Dzięki, no to szukam!
re51
 
Posty: 3
Rejestracja: 2015-12-03, 18:46
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)


Wróć do Samsung Navibot

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

Informacja

Kto jest online

Użytkownicy online: 2 :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 2 gości (wg danych z ostatnich 5 minut)
Najwięcej użytkowników (452) było online 2019-02-28, 23:27

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości