Uważajcie na serwis Firmy DFL - nie uwzględniaja reklamacji

610, 620, 625, 630, 650, 660, 621, 651
http://www.irobot.pl

Moderatorzy: GRZECH, barbapuppa, sondejm, Tester

janosik1977
Posty: 1
Rejestracja: 09 sty 2018, 21:30

Re: Uważajcie na serwis Firmy DFL - nie uwzględniaja reklama

Post autor: janosik1977 » 09 sty 2018, 21:37

Ja ze swej strony nie mogę narzekać na reklamację w firmie DLF. Roombe szlag trafił na 20 dni przed upływem gwarancji.Nie miałem czasu jej dokładnie czyścic i pojechała tak jak stała. Wcześniejsza rozmowa z konsultantem bardzo rzeczowa i miła i kurier przysłany pod drzwi. Po niecałym tygodniu miałem roombe wymieniną na nową (nowszy model 669). Jedyne do czego moge się przyczepić to jedynie to ,ze serwisant zaproponował mi kupno nowej baterii od nich gdyz jak twierdził ta juz wcale nie trzyma napięcia. Zakupiłem zamiennik za 150 zł i co się okazało zupełnie niepotrzebnie.Zasugerowałem się tym ,że rommba nie ładuje baterii bo przycisk clean cały czas swiecił na zielono a migała na czerwono jedynie ikona akumulatora na obudowie po czym po 60s obie diody gasły.Okazało się,że w tym modelu to normalny proces ładowania.Roomba po 60s wyłącza wszystkie diody w celu oszczedzania energii. Po naładowaniu 2 letnia bateria śmigała przez 3,5h na nowej roombie.Tak,że nie wiem na jakiej podstawie serwis stwierdził ,ze jest padnięta i nalezy ją wymienić? Niepotrzebnie poniosłem koszt zakupu drugiej.W innym wypadku nie mam sie do czego przyczepić.

ODPOWIEDZ