Nowa Roomba nie działa pilot i latarnie

610, 620, 625, 630, 650, 660, 621, 651
http://www.irobot.pl

Moderatorzy: GRZECH, barbapuppa, sondejm, Tester

ODPOWIEDZ
saipan
Posty: 7
Rejestracja: 20 gru 2010, 20:08
Lokalizacja: Tychy

Nowa Roomba nie działa pilot i latarnie

Post autor: saipan » 20 gru 2010, 20:20

Witam

Kupiłam w zeszłym tygodniu robota. Podczas zakupu nie zostały przetestowane latarnie oraz pilot bo w zestawie nie było dołączonych baterii. Kupiłam kilka dni później baterie i nie działa ani pilot ani latarnie. Dzisiaj przyjechał do nas serwisant i powiedział że może się tak zdarzyć. Widocznie gdzieś w pobliżu jest jakiś nadajnik telefonii i z tego powodu nie będzie działało. Dziwne to wszystko. Inne urządzenia typu router czy przekaźnik sygnału av działają bez problemu. Wkurzyłam się trochę bo to takie kupowanie kota w worku. Po zakupie okazało się że podstawowe akcesoria nie działają i czasem tak się zdarza.

Akurat latarnie przydałyby mi się bo roomba zawiesza się mi przy schodach. Mam tam łączenie paneli ze schodami i przejeżdża to i zazwyczaj tam ugrzęźnie i nie może wyjechać. Muszę przykładać tam pudła.

Jak myślicie mam jakiś felerny model? Serwisant miał przyjechać w piątek i odwołał wizytę i tym sposobem minęło w niedzielę 10 dni od zakupu i nie ma możliwości zwrotu..

To takie nabijanie ludzi w butelkę.

Awatar użytkownika
Mystic
Robo Koneser
Posty: 835
Rejestracja: 05 cze 2009, 19:03
Lokalizacja: gory i doliny

Post autor: Mystic » 21 gru 2010, 13:30

Witaj na forum,

Ewidentnie cos jest nie tak. Nie ma opcji zeby cos nie dzialalo. Jesli tak jest - to nalezy naparwic urzadzenie bardz sprawdzic czy ktos nie podmienil latarnii z innego modelu.
To co mowili o falach to kompletna bzdura - nie daj sobie wciskac bzdur.

podaj jaki masz model i gdzie kupilas robota - moze bedzie latwiej.

generalnie masz 2 lata rekojmi na kazdy kupiony towar - jesli "towar nie jest zgodny z umowa" a wiec nie dziala prawidlowo mozesz go oddac.
===============================
||NAPRAWY, CZĘŚCI ZAMIENNE PRIV||
===============================

saipan
Posty: 7
Rejestracja: 20 gru 2010, 20:08
Lokalizacja: Tychy

Post autor: saipan » 21 gru 2010, 19:20

Kupiłam przez DLF z prezentacji firma Believe z Mikołowa. Model 625. Też mi się wydaje, że musi działać poprawnie. Mąż był w domu jak serwisant przyjechał. Podobno latał z robotem po całym mieszkaniu popatrzył za okno i stwierdził, że jakiś tam maszt widać na budynku obok i to pewnie z tego powodu. Nawet nie wiem co to jest na tym dachu. Ale wszystkie urządzenia działają mi poprawnie. Też stwierdziłam że kity nam pociska. Miał ze sobą zapasowe latarnie i pilot i też nie działało.
Jak włączę pilota to przelatują dni tygodnia i nic nie działa. Latarnie na chwilę zaświecą się przy wkładaniu baterii ale z robotem nie działają.
Nie wiem co robić w tej sytuacji.

Awatar użytkownika
Mystic
Robo Koneser
Posty: 835
Rejestracja: 05 cze 2009, 19:03
Lokalizacja: gory i doliny

Post autor: Mystic » 22 gru 2010, 8:27

nie martw sie - mamy na forum przedstawicielke firmy DLF.
Skontaktuje sie z nia i poprosze o wypowiedz oraz interwencje u lokalnego dystrybutora.

edit: DLF sprawdza Twoje zgloszenie i problem - odpowiedza niebawem.
Ostatnio zmieniony 23 gru 2010, 9:41 przez Mystic, łącznie zmieniany 1 raz.
===============================
||NAPRAWY, CZĘŚCI ZAMIENNE PRIV||
===============================

saipan
Posty: 7
Rejestracja: 20 gru 2010, 20:08
Lokalizacja: Tychy

Post autor: saipan » 22 gru 2010, 19:19

Dziękuję bardzo za pomoc:)

Napisałam też wczoraj do DLF na adres przeznaczony do reklamacji. Otrzymałam odpowiedź, że zbadają sprawę w najbliższym czasie.

Fajnie, że jest takie forum:)

Awatar użytkownika
Mystic
Robo Koneser
Posty: 835
Rejestracja: 05 cze 2009, 19:03
Lokalizacja: gory i doliny

Post autor: Mystic » 23 gru 2010, 9:42

nie mart sie, bedzie dobrze. jesli nie to oddaj robota!

daj znac jak DLF rozwiazal sprawe :)
===============================
||NAPRAWY, CZĘŚCI ZAMIENNE PRIV||
===============================

DLF- firma
Posty: 19
Rejestracja: 15 maja 2009, 10:23
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: DLF- firma » 23 gru 2010, 15:34

Szanowna Saipan,
Dziękujemy za informacje i napisanie na adres reklamacje@dlf.pl. Jesteśmy zawsze zainteresowani rozwiązywaniem tego typu problemów.
Jak sama Pani napisała zakup i serwis wykonywany był przez jednego z naszych niezależnych dystrybutorów.
W tej chwili wyjaśniamy tę sytuację dlatego prosimy o cierpliwość. Postaramy się zweryfikować uzyskane informacje w najbliższym możliwym czasie i przekazać jej wyniki.
Naszą uwagę zwrócił jednak fakt, że wizyta serwisanta odbyła się przed upływem 10 dni. Wiemy, że nie rozwiązuje to problemu technicznego. Zwróciliśmy się z prośbą do współpracującej z nami firmy, w której dokonała Pani zakupu, o wyjaśnienie sprawy. Ze względu jednak za okres świąteczny, dodatkowe informacje będziemy w stanie przekazać w późniejszym terminie.

Awatar użytkownika
anwali
Uświadomiony
Posty: 135
Rejestracja: 17 kwie 2010, 9:41
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: anwali » 23 gru 2010, 17:25

Witam,

Według mnie wygląda to że sprzedali świadomie uszkodzoną Roombę i szukają tzw. "frajerów" nie kumatych technicznie, którym kit o niekompatybilności elektromagnetycznej ze stacjami bazowymi można wcisnąć. Kit ten został wymyślony w celu uniknięcia kosztów wymiany płyty głównej przez dealera, bo poza brakiem działania pilota i latarni odkurzacz spełnia swe zadanie.

Pozdrawiam

saipan
Posty: 7
Rejestracja: 20 gru 2010, 20:08
Lokalizacja: Tychy

Post autor: saipan » 23 gru 2010, 19:17

anwali pisze:Witam,

Według mnie wygląda to że sprzedali świadomie uszkodzoną Roombę i szukają tzw. "frajerów" nie kumatych technicznie, którym kit o niekompatybilności elektromagnetycznej ze stacjami bazowymi można wcisnąć. Kit ten został wymyślony w celu uniknięcia kosztów wymiany płyty głównej przez dealera, bo poza brakiem działania pilota i latarni odkurzacz spełnia swe zadanie.

Pozdrawiam
Serwisant powiedział mężowi że już kilka takich przypadków miał w Tychach z niedziałającymi akcesoriami. Dla mnie też nie do pomyślenia jest, że te urządzenia nie działają. Cieszę się, że firma DLF zainteresowała się problemem. Ciekawa jestem jaki da to efekt.

Ja swego czasu bardzo dużo czytałam o roombie i namawiałam męża na zakup także doskonale znałam urządzenie. Zawsze przed zakupem czegokolwiek najpierw czytam opinie i porównuję parametry. Wtedy mąż nie bardzo chciał się zgodzić na taki zakup. Umawiając się na prezentację chciałam tylko sprawdzić czy u mnie zda to egzamin. No ale M tak się napalił, że roomba została u nas. Nie zdecydowałam się na zakup przez np pixmanię pomimo ceny o połowę niższej bo chciałam mieć pewność, że w razie problemów zostaną one rozwiązane i mam dwa lata spokoju. A tu okazało się, że w kilka dni po zakupie pojawiły się pierwsze komplikacje. Oby zostało to wszystko pozytywnie załatwione.

Awatar użytkownika
Mystic
Robo Koneser
Posty: 835
Rejestracja: 05 cze 2009, 19:03
Lokalizacja: gory i doliny

Post autor: Mystic » 25 gru 2010, 22:19

sajpan: tak jak pisalem kilka postow wczesniej, jesli nie bedzie dzialac, mozesz spokojnie odstapic od umowy i zwrocic urzadzenie sprzedawcy.

takie mamy PRAWO! [rekojmia: niezgodnoc towaru z przeznaczeniem]

a potem kupisz sobie gdzies indziej dzialajace ;)
===============================
||NAPRAWY, CZĘŚCI ZAMIENNE PRIV||
===============================

saipan
Posty: 7
Rejestracja: 20 gru 2010, 20:08
Lokalizacja: Tychy

Post autor: saipan » 30 gru 2010, 17:37

Witam ponownie

Obiecałam, że napiszę jak udało się rozwiązać problem. Muszę przyznać, że firma zaskoczyła mnie pozytywnie.
Przyjechał do mnie ponownie serwisant ze swoimi akcesoriami. Przez chwilę jego pilot zadziałał z roombą i bez problemu nią sterował, później już nie udało się nawiązać połączenia. Próbowaliśmy w różnych pomieszczeniach i nic to nie dało. Podobno są to bardzo wrażliwe urządzenia i łatwo je zakłócać innymi sprzętami. Mam spróbować wywieźć ją np do rodziców i zobaczyć czy będzie działała. Raz dzisiaj też udało mi się nawiązać połączenie z pilotem, później próbowałam i nie działało.
Zaproponowali mi rekompensatę w zamian za to, że nie działają akcesoria lub zwrot urządzenia. Jako, że nie wyobrażam sobie już życia bez roomby przy moich 100 metrach do odkurzania i rekompensata też była suuuuper, zostawiłam urządzenie.
Jestem zadowolona ze sposobu rozpatrzenia reklamacji.
Może za jakiś czas skuszę się na jeszcze jedną roombę do drugiego mieszkania.

Pozdrawiam i dziekuję za pomoc.

Awatar użytkownika
Mystic
Robo Koneser
Posty: 835
Rejestracja: 05 cze 2009, 19:03
Lokalizacja: gory i doliny

Post autor: Mystic » 30 gru 2010, 18:13

hmmm... ja nadal uwazam ze urzadzenie jest zwalone... ale skoro rekomensata cie uzradza i jestes zadowolona to swietna wiadmosc. ciesze sie ze udalo sie wszytsko pozytywnie zalatwic!

milego uzytkowania!
===============================
||NAPRAWY, CZĘŚCI ZAMIENNE PRIV||
===============================

tomaszko
Posty: 2
Rejestracja: 05 lut 2011, 13:12
Lokalizacja: Katowice

Post autor: tomaszko » 05 lut 2011, 13:20

Witam,
Mam chyba ten sam problem, tzn nie działa mi pilot ( latarni jeszcze nie sprawdzałem bo nie mam baterii a roombe zakupilem 2 dni temu ). Z tym że zauważyłem że pilot działa jak wyłączę wifi w domu. Zastanawiam się co zrobić , nie mam zamiaru zmieniać routera ( mam time capsule z maca i jest ona niezastąpiona do maców ) a nie chce sprzętu który nie działa. Jak myślicie czy jest jakiś sposób serwisowy aby to zadziałało?
Sprzedawca na prezentacji próbował i też mu się nie udało, wspomniał coś co prawda że to pewnie wifi i że mam się nie martwić gdyż jest na to jakiś sposób i serwis mi jakby co pomoże. Z tego jednak co tu słyszę chyba nie ma sposobu.. Sprzęt zakupiony też w Mikołowie.
Pozdrawiam, Tomek

Awatar użytkownika
Mystic
Robo Koneser
Posty: 835
Rejestracja: 05 cze 2009, 19:03
Lokalizacja: gory i doliny

Post autor: Mystic » 05 lut 2011, 13:46

tomaszko pisze:Witam,
Mam chyba ten sam problem, tzn nie działa mi pilot ( latarni jeszcze nie sprawdzałem bo nie mam baterii a roombe zakupilem 2 dni temu )... Sprzedawca na prezentacji próbował i też mu się nie udało, wspomniał coś co prawda że to pewnie wifi i że mam się nie martwić gdyż jest na to jakiś sposób i serwis mi jakby co pomoże. ...Sprzęt zakupiony też w Mikołowie.
hmmm, sprzedawca powie Ci wszystko bylebys kupil :), no jak firma z mikolowa to sciezke postepowania masz opisana powyzej. dodam tylko ze ja tez mam wifi, kiedys nawet na 26m2 mialem i roomba dzialala bez problemu. uzywalem co prawda pilota z serii 4xx.
===============================
||NAPRAWY, CZĘŚCI ZAMIENNE PRIV||
===============================

tomaszko
Posty: 2
Rejestracja: 05 lut 2011, 13:12
Lokalizacja: Katowice

Post autor: tomaszko » 05 lut 2011, 13:56

Na poniedziałek zamówiony serwisant. Dajmy im szansę :-)
Pozdrawiam, Tomek

ODPOWIEDZ