Polecamy:

ROBOT BUYING GUIDE



Forum e-robot.pl

  • POLECAMY

Roomba 980 - krótka recenzja

www.irobot.pl

Moderatorzy: barbapuppa, GRZECH, sondejm, Tester

Re: Roomba 980 - krótka recenzja

Postautor: gozdek » 2017-11-05, 21:54

Brysia-B1 pisze:Dzięki,
ostro zastanawiam się nad roombą 980, kasa trochę zabija, ale zależy mi na tym żeby miała dostepn online. Pracujemy w różnych godzinach, toteż każdego dnia sprzątałaby w innych godzinach, z tego co czytałam to jedynie ten model ma obsługę online.
Może ktoś się jeszcze wypowie?
Mam dom 130 m2, bez progów, jeden poziom, bez dywanów i od groma piachu.


Hola,
Nasze mieszkanie ma okolo 130m2 (z mapy wynika ze sprzata 80m2). Roomba Idealnie sie wyrabia na jednym ladowaniu. Raz na 30 sprzatan pokazuje ze sie pojemnik zapelnil. Mamy dwa mainecoony, wiec siersci zbiera sporo... kupuj, bedzie OK!

Pozdr,
LG
gozdek
 
Posty: 6
Rejestracja: 2014-02-19, 10:42
Lokalizacja: Mexico City

Re: Roomba 980 - krótka recenzja

Postautor: sondejm » 2017-11-05, 22:07

Zaraz, zaraz, czyli opróżniasz pojemnik raz na miesiąc albo rzadziej?
Mam Roomba 630 zapuszczam 3 razy w tygodniu i po każdym sprzątaniu muszę opróżnić pojemnik. Oprócz chomika nie mam zwierząt, tylko 3 osoby, trzecie piętro 60m².
R630+LiNMC, (były R4225, R5210, R580)
:mrgreen:
Naprawa Roomby, Minta i inych robotów pisz na PW.
Awatar użytkownika
sondejm
Robot Master
 
Posty: 2916
Rejestracja: 2011-07-10, 22:07
Lokalizacja: pomorskie/ K-na

Re: Roomba 980 - krótka recenzja

Postautor: pawel_bthd » 2017-11-05, 22:51

gozdek pisze:
Brysia-B1 pisze:Dzięki,
ostro zastanawiam się nad roombą 980, kasa trochę zabija, ale zależy mi na tym żeby miała dostepn online. Pracujemy w różnych godzinach, toteż każdego dnia sprzątałaby w innych godzinach, z tego co czytałam to jedynie ten model ma obsługę online.
Może ktoś się jeszcze wypowie?
Mam dom 130 m2, bez progów, jeden poziom, bez dywanów i od groma piachu.


Hola,
Nasze mieszkanie ma okolo 130m2 (z mapy wynika ze sprzata 80m2). Roomba Idealnie sie wyrabia na jednym ladowaniu. Raz na 30 sprzatan pokazuje ze sie pojemnik zapelnil. Mamy dwa mainecoony, wiec siersci zbiera sporo... kupuj, bedzie OK!

Pozdr,
LG
gozdek pisze:
Brysia-B1 pisze:Dzięki,
ostro zastanawiam się nad roombą 980, kasa trochę zabija, ale zależy mi na tym żeby miała dostepn online. Pracujemy w różnych godzinach, toteż każdego dnia sprzątałaby w innych godzinach, z tego co czytałam to jedynie ten model ma obsługę online.
Może ktoś się jeszcze wypowie?
Mam dom 130 m2, bez progów, jeden poziom, bez dywanów i od groma piachu.


Hola,
Nasze mieszkanie ma okolo 130m2 (z mapy wynika ze sprzata 80m2). Roomba Idealnie sie wyrabia na jednym ladowaniu. Raz na 30 sprzatan pokazuje ze sie pojemnik zapelnil. Mamy dwa mainecoony, wiec siersci zbiera sporo... kupuj, bedzie OK!

Pozdr,
LG
Raz na 30? Chyba na 3! to jeszcze jestem w stanie uwierzyć .... mam kota i labradora każde sprzątanie to pełny zbiornik! A już nie linieją jak latem. ... Zdarza się dwa sprzątania ale nigdy nie więcej przeważnie na raz nie wytrzyma tylko trzeba opróżnić
Sprzątanie max co 3 dzień
Codziennie jest lepiej ale na pewno nie wytrzyma 30 razy. ..
Roomba nie ubija śmieci w zbiorniku tak jak np w zwykłym odkurzaczu. .. np jeśli sygnalizuje że pełny to mogę palcami lekko ubić tak aby połowa była pusta ale i tak to nie wydłuży czasu sprzątania x2 .

Zwłaszcza jak będzie sprzątał pod waszą nieobecność szybko się zapcha... wystarczą kobiece włosy i wałki się zblokują lub szczotka. ...
pawel_bthd
 
Posty: 12
Rejestracja: 2017-06-06, 04:31

Re: Roomba 980 - krótka recenzja

Postautor: gozdek » 2017-11-06, 02:15

Uscislajac... raz na 30 razy romba konczy sprzatanie z zapalona lampka informujaca o pelnym pojemniku.
Tak to na codzien zbiornik jest zapelniany w jakis 80%.
Oczywiscie po kazdym odkurzaniu trzeba go oproznic.
Sprzata jednoprzebiegowo + krawedzie.
gozdek
 
Posty: 6
Rejestracja: 2014-02-19, 10:42
Lokalizacja: Mexico City

Re: Roomba 980 - krótka recenzja

Postautor: pawel_bthd » 2018-02-18, 19:42

Załączam zarzut
W każdej pozycji bylo2na czerwono i napis po czasie ale wziąłem opcję zresetuj
Czy należy coś wymieniać?Obrazek

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
pawel_bthd
 
Posty: 12
Rejestracja: 2017-06-06, 04:31

Re: Roomba 980 - krótka recenzja

Postautor: gozdek » 2018-02-18, 20:37

ta pozycja w menu sugeruje kiedy należy oczyścić poszczególne podzespoły odkurzacza - ja to olewam, tzn. czyszczę znacznie częściej bo mamy 2 koty...
gozdek
 
Posty: 6
Rejestracja: 2014-02-19, 10:42
Lokalizacja: Mexico City

Re: Roomba 980 - krótka recenzja

Postautor: pawel_bthd » 2018-02-18, 23:02

gozdek pisze:ta pozycja w menu sugeruje kiedy należy oczyścić poszczególne podzespoły odkurzacza - ja to olewam, tzn. czyszczę znacznie częściej bo mamy 2 koty...
Ja tez:) kot plus pies ...przeważnie czyszczę pojemnik za każdym razem resztę co drugie sprzątanie lub w razie wkręcenia sie czegoś... co jest przy dużej ilości długich włosów bardzo częste

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
pawel_bthd
 
Posty: 12
Rejestracja: 2017-06-06, 04:31

Re: Roomba 980 - krótka recenzja

Postautor: barbapuppa » 2018-02-20, 08:55

gozdek pisze:Uscislajac... raz na 30 razy romba konczy sprzatanie z zapalona lampka informujaca o pelnym pojemniku.
Tak to na codzien zbiornik jest zapelniany w jakis 80%.
Oczywiscie po kazdym odkurzaniu trzeba go oproznic.
Sprzata jednoprzebiegowo + krawedzie.


Chwilę, czyli opróżniasz po każdym sprzątaniu, ale raz na 30 razy po prostu zapełnia się bardziej i sygnalizuje lampką. To mogę zrozumieć.

U mnie kosz zazwyczaj wytrzymuje 2 góra 3 sprzątania w zależności od aktywności podwórkowej dzieci i psa.
-) Tester robotów na forum (-
........................................................................
Roomby 581, 780 i 980, Mint-Braava, RoboMop, Neato XV-11 i XV-25, Scooba 230 i 390 Moneual Rydis MR6500, HOBOT 188 i 268
Awatar użytkownika
barbapuppa
Robot Master
 
Posty: 3134
Rejestracja: 2011-02-13, 21:07
Lokalizacja: Kraków

Re: Roomba 980 - krótka recenzja

Postautor: Marttin75 » 2018-03-18, 22:32

A propos......oglądając test na YouTube : https://youtu.be/iE3kbAnp9UI
Urbański wspomina o tym , że Roomba łączy się z serwerem producenta....
Hm.. czy nie jest tak, że przy użyciu kamery można w pewien sposób sprawdzić
co mamy w mieszkaniu.....?

( Na przykład chyba Google , do pełnego wykorzystania serwera wymaga od niedawna zgody
na udostępnianie co niektórych danych...)

Jak to jest u innych producentów ze skanowaniem..?

Tak jakoś....zastanowiło mnie to ostatnio..?
Co Wy na to.... myśleliście o tym..????
Awatar użytkownika
Marttin75
Raczkujący z Robotami
 
Posty: 62
Rejestracja: 2017-05-02, 21:21

Re: Roomba 980 - krótka recenzja

Postautor: sondejm » 2018-03-18, 22:49

A aparaty w telefonie, tablecie, komputerze masz zaklejone?
Roomba sprząta też bez połączenia z internetem, przymusu nie ma.
R630+LiNMC, (były R4225, R5210, R580)
:mrgreen:
Naprawa Roomby, Minta i inych robotów pisz na PW.
Awatar użytkownika
sondejm
Robot Master
 
Posty: 2916
Rejestracja: 2011-07-10, 22:07
Lokalizacja: pomorskie/ K-na

Re: Roomba 980 - krótka recenzja

Postautor: barbapuppa » 2018-03-19, 18:45

Teoretycznie producent zapewnił, że nie będzie wykorzystywał przekazu z kamery.
-) Tester robotów na forum (-
........................................................................
Roomby 581, 780 i 980, Mint-Braava, RoboMop, Neato XV-11 i XV-25, Scooba 230 i 390 Moneual Rydis MR6500, HOBOT 188 i 268
Awatar użytkownika
barbapuppa
Robot Master
 
Posty: 3134
Rejestracja: 2011-02-13, 21:07
Lokalizacja: Kraków

Re: Roomba 980 - krótka recenzja

Postautor: kacper592 » 2018-03-21, 12:12

no wiecie, teraz wszędzie ta zgoda w wiendowsie, na androidzie tez ze podsłuch stały właścwie ....Nie wiem czy oni dodatkowo spcjalnie by to przekazywali. Wazne dla mnie że smiga bez zarzutu
kacper592
 
Posty: 9
Rejestracja: 2016-07-14, 22:05

Re: Roomba 980 - krótka recenzja

Postautor: pawel_bthd » 2018-03-23, 00:47

A nie przegarnia wam takie spore okruchy? wydaje mi się że to wina za szybko obracającej sie tej szczoteczki trój ramiennej... poza tym bardzo drażniący jest hałas za te pieniądze jest dużo za głośny

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
pawel_bthd
 
Posty: 12
Rejestracja: 2017-06-06, 04:31

Re: Roomba 980 - krótka recenzja

Postautor: barbapuppa » 2018-03-23, 06:46

Co masz na myśli pisząc przegarnia?

Przy okazji zauważyłam nową funkcjonalność w aplikacji, zobaczcie:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-) Tester robotów na forum (-
........................................................................
Roomby 581, 780 i 980, Mint-Braava, RoboMop, Neato XV-11 i XV-25, Scooba 230 i 390 Moneual Rydis MR6500, HOBOT 188 i 268
Awatar użytkownika
barbapuppa
Robot Master
 
Posty: 3134
Rejestracja: 2011-02-13, 21:07
Lokalizacja: Kraków

Re: Roomba 980 - krótka recenzja

Postautor: pawel_bthd » 2018-03-23, 08:07

Przerzuca na bok ale za daleko żeby wałki go wciągnęły... prędkość obrotowa wydaje mi sie za duża tej szczotki ... nagram wolną chwilą

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
pawel_bthd
 
Posty: 12
Rejestracja: 2017-06-06, 04:31

Poprzednia

Wróć do Roomba 980

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

Informacja

Kto jest online

Nie ma użytkowników w trybie online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 0 gości (wg danych z ostatnich 5 minut)
Najwięcej użytkowników (215) było online 2015-09-23, 05:34

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości