Polecamy:

ROBOT BUYING GUIDE



Forum e-robot.pl

  • POLECAMY

Harmonogram 625pro

610, 620, 625, 630, 650, 660, 621, 651
http://www.irobot.pl

Moderatorzy: barbapuppa, GRZECH, sondejm, Tester

Harmonogram 625pro

Postautor: klebus » 2016-06-04, 05:58

Piszę kolejny raz ponieważ poprzedni post zniknął w niewiadomych okolicznościach. Ustawiłem harmonogram na co drugi dzień, roomba posprzątała i pojechała do bazy gdzie się naładowała. Teraz świeci na zielono. Moje pytanie brzmi czy roomba będzie cały czas tak świecić czy przejdzie w jakiś stan gotowości? Czy to jest dobre dla baterii takie ciągłe podłączenie do ładowania? Jak postępować w takiej sytuacji?

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
klebus
 
Posty: 15
Rejestracja: 2015-06-03, 13:27

Re: Harmonogram 625pro

Postautor: sondejm » 2016-06-04, 09:15

Tak ma być, tak jest dobrze. Jeśli chcesz oszczędzić 0,54zł miesięcznie na energii elektrycznej to odłączaj a za rok trzeba będzie zainwestować w nowe aku.
R630+LiNMC, (były R4225, R5210, R580)
:mrgreen:
Naprawa Roomby, Minta i inych robotów pisz na PW.
Awatar użytkownika
sondejm
Robot Master
 
Posty: 2956
Rejestracja: 2011-07-10, 22:07
Lokalizacja: pomorskie/ K-na

Re: Harmonogram 625pro

Postautor: klebus » 2016-06-04, 09:55

Dlatego zadałem pytanie bo nigdzie w instrukcji nie jest to opisane. Aku mam całkiem nowy i rzeczywiście szkoda go wymieniać tak szybko.
klebus
 
Posty: 15
Rejestracja: 2015-06-03, 13:27

Re: Harmonogram 625pro

Postautor: sondejm » 2016-06-04, 10:04

W instrukcji 3 razy napisane jest tłustą czcionką.
IMG_20160604_110227.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
R630+LiNMC, (były R4225, R5210, R580)
:mrgreen:
Naprawa Roomby, Minta i inych robotów pisz na PW.
Awatar użytkownika
sondejm
Robot Master
 
Posty: 2956
Rejestracja: 2011-07-10, 22:07
Lokalizacja: pomorskie/ K-na

Re: Harmonogram 625pro

Postautor: klebus » 2016-06-04, 10:39

Miałem zlepione kartki:)
klebus
 
Posty: 15
Rejestracja: 2015-06-03, 13:27

Re: Harmonogram 625pro

Postautor: piokrza » 2016-06-04, 11:43

W tym modelu podświetlenie przycisku "Clean" w trakcie i po naładowaniu nie gaśnie bo stanowi jednocześnie wskaźnik stanu/poziomu naładowania akumulatora. Dla zwiększenia trwałości akumulatora, tak jak zaleca producent - nieużywaną pomiędzy sprzątaniami Roombę należy przechowywać zawsze podłączoną do prądu. Wyjątek stanowią tu dłuższe przestoje np. z powodu wyjazdu, tj. 3 miesiące i więcej. Wtedy należy do pełna naładować akumulator, wyjąć go z Roomby i przechowywać w suchym i chłodnym miejscu. Co ~3 miesiące należy włożyć akumulator z powrotem do Roomby i podładować ubytki.

Zmierzyłem - dobowy koszt podłączenia Roomby do prądu (bez ładowania, tylko podtrzymujące) to około 0.15kWh, natomiast jedno 2-3 godzinne ładowanie zużywa około 0.05-0.07kWh W ciągu miesiąca jest to 2-3zł (2 pełne ładowania na tydzień). Nie opłaca się odłączać akumulatora od sieci, chyba że chcesz wymieniać co kwartał/pół roku na nowy. Ale jest to nieekologiczne i nieekonomiczne. Ja mam takie doświadczenie ze Scooba 230 (naładowany, wyjęty na 4 miesiące "zszedł").
piokrza
Robot Master
 
Posty: 2112
Rejestracja: 2012-08-23, 21:10

Re: Harmonogram 625pro

Postautor: klebus » 2016-06-04, 11:47

Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź.

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
klebus
 
Posty: 15
Rejestracja: 2015-06-03, 13:27


Wróć do Roomba 6XX

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

Informacja

Kto jest online

Nie ma użytkowników w trybie online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 0 gości (wg danych z ostatnich 5 minut)
Najwięcej użytkowników (67) było online 2018-10-29, 10:13

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości